Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان کرمان، مهندس مجتبی کریمی افزود: همچنین بازرسین بهداشت محیط شهرستان کرمان از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه از ۱۲ هزار و ۴۰۳ واحد اماکن عمومی و ۲ هزار و ۶۰۴ نانوایی و کنترل عرضه نان بهداشتی بازدید کردند.

وی اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط شهرستان کرمان در بازدیدهای انجام شده هزار و ۳۶۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی و نان فاقد مجوز و مشخصات را جمع آوری و معدوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان کرمان ادامه داد: همچنین در این بازدیدها ۲۲۸ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام  شده است.

وی افزود: صدور ۵۱۴  اخطار بحرانی و ۷۴۳ اخطار غیربحرانی برای واحدهای صنفی متخلف صادر و ۱۷۱ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی پلمب و ۹۱۹ نمونه میکروبی از آب آشامیدنی به منظور کنترل کیفی انجام شد.

کریمی گفت: طی سه ماه گذشته هزار و ۸۹۲ مورد شکایات رسیده به سامانه ۱۹۰و شکایات تلفنی و پیامکی نیز پیگیری شده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان بهداشت و سلامت خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان بهداشت و سلامت شهرستان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی اظهار داشت: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، ۲ متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست سقز افزود: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور، ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آن که آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد