Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مجموعه گردشگری عینالی ظرفیت مهمی در جهت توسعه فرهنگی کهن‌شهر تبریز به شمار می‌رود که از سوی شهرداری تبریز با ۸۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

شمس‌الله فیروزیان با بیان اینکه بزرگترین پایگاه امداد و نجات کشور در آینده نزدیک در مجموعه گردشگری عینالی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: امروز بعد از ۴۰ ماه تلاش بی‌وقفه این آمفی‌تئاتر به بهره‌برداری رسید و در کنار آن ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر از پارک پیوند تا ایستگاه دوم تله‌کابین عینالی نیز افتتاح شد.

وی اظهار داشت: پارکینگ شماره ۶ عینالی نیز افتتاح شده و پارکینگ هفت نیز با ظرفیت یکهزار خودرو به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و در آینده نزدیک برای پاسخگویی به نیاز شهروندان به بهره ‌برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران «عون‌بن‌علی» اضافه کرد: رمپ پارکینگ عینالی به اتوبان پاسداران، باغ پرندگان شمالغرب کشور و حسینیه مدافعان حرم نیز با اهتمام شورای پنجم در این مجموعه به بهره‌برداری رسیده است.

فیروزیان با بیان اینکه در بودجه امسال ۱۹.۵ میلیارد تومان برای اتصال پارک «ربع رشیدی» به دریاچه داغ‌گلی عینالی اختصاص یافته است، ادامه داد: ۴۷۰ زن سرپرست خانوار در دوره فعلی مدیریت شهری تولیدات فرهنگی خود را در نگارخانه عینالی به فروش می‌رسانند.

به گزارش ایرنا پیش از افتتاح آمفی‌تئاتر روباز عینالی، این مجموعه تفریحی و گردشگری فاقد محلی مناسب برای تجمع و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری بود که در این راستا پس از تحقیق و مطالعاتی جامع، مکان‌یابی دقیقی برای اجرای پروژه آمفی تئاتر روباز انجام شد.

تفرجگاه کوهستانی عینالی با ۵ هزار و ۶۰۰ هکتار وسعت در شمال شهر تبریز واقع شده و بزرگ ترین تفرجگاه کوهستانی کشور به شمار می رود.

برچسب‌ها موزه امامزاده عون بن علی آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز تئاتر آمفی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک آسیایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام با هماهنگی سازمان عون بن علی و پارک طبیعت انجام می‌شود که در حال حاضر اجرای عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی برای کاشت انبوه نهال در این تفرجگاه تفریحی و گردشی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در محدوده ۵۰ هکتاری عینالی به تائید کارگروه تعیین گونه‌های مقاوم سازمان رسیده است گفت: در این طرح درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد کاشت می‌شود.

آسیایی همچنین از ایجاد و توسعه شبکه آب‌خام در این محدوده از عینالی برای تأمین منابع آبی مورد نیاز نیز خبر داد.

کد خبر 6095203

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد