Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:54:49 GMT

عراق به طور کامل در خاموشی فرو رفت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۴۰۵۴

عراق به طور کامل در خاموشی فرو رفت+عکس

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،شب گذشته برق هه استان های عراق به استثنای اقلیم کردستان به دلایل نامعلومی قطع شد.

خبرنگار روسیا الیوم گفت که جریان برق در بغداد و دیگر استان ها نیمه شب گذشته قطع شد، بدون آن که مسئولان دلیل این قطعی را اعلام کنند.

این خبرنگار افزود که تاریکی بر بغداد پایتخت عراق خیمه زد و فقط برخی از مناطق که مولدهای برق خارج از شبکه ملی برق دارند از روشنایی برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا خطوط انرژی در عراق در معرض حملاتی قرار گرفتند که منجر به قطعی جریان برق در چند منطقه شد و معمولا گروه تروریستی داعش متهم اصلی این حملات خرابکارانه است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 گروه تروریستی داعش قطع برق در عراق سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی