Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود همه کمبودهای موجود در زمینه زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان، خوشبختانه تاکنون هیچ بیماری پشت درهای بیمارستان نمانده است. - اخبار استانها -

احمدعلی موهبتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: کاهش روند بیماری کرونا بدون مشارکت مردم امکانپذیر نیست و به عبارتی اگر همه امکانات و تجهیزات پزشکی نیز موجود باشد بدون همبستگی اجتماعی و مشارکت عمومی عبور از پیک فعلی کرونا امکانپذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شاهد آن هستیم که کشورهای پیشرفته دنیا که از امکانات و تجهیزات پزشکی خوبی برخوردار هستند در این بیماری زمین‌گیر شده‌اند؛ در استان ما هم با وجود همه کمبودهای موجود در زمینه زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان، خوشبختانه تاکنون هیچ بیماری پشت درهای بیمارستان نمانده است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: طبق هماهنگی با وزارت بهداشت نیازهای کادر درمان سیستان و بلوچستان به سرعت تامین می‌شودابتلای 1190 نفر دیگر به کرونا/ تیم واکنش سریع وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان مستقر شدمعاون وزیر بهداشت: سیستان و بلوچستان کاملا قرنطینه شد / صدور مجوز ‌واکسیناسیون برای افراد بالای 50 سال / تکمیل تمام تخت‌های بیمارستانی

وی بیان کرد: با افزایش تعداد بیماران، بیمارستان‌های استان بلافاصله بخش‌های دیگر خود را به کووید-19 اختصاص داده‌اند. از رئیس جمهور درخواست کرده‌ام تا برای افراد بالای 18 سال استان نیز واکسن اختصاص یابد تا به ایمنی نسبی در سطح استان برسیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انتظار ما از همه افرادی که در جامعه نفوذ دارند این است که ستاد کرونا را یاری دهند و مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنند.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند