Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته

سلام علیکم

اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به آن جناب به پشتوانه پیشینه‌ای گرانسنگ از تقوا و دانش و ولایتمداری و سابقه طولانی در مسند قضا و انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجای واثق دارم به اعتبار کارآزمودگی و روحیه انقلابی در مسیر رویه تحول‌گرایی و عدالت‌خواهی و تحقق سند تحول قوه قضاییه، امانت اعتماد، ولی امر مسلمین جهان را به شایستگی پاس خواهید داشت ان شاءالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرتیپ نصیرزاده قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ متن پیام حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جایگاه معلم در باور و ارزشهای ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در مهاباد، در سال مزین به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی در شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت گفته، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

حسن عباسی

فرماندار ویژه مهاباد

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال