Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و سوئیس امشب در چارچوب اولین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که با توجه به عملکرد ۲ تیم در مسابقه‌ی گذشته خود در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا می‌توان امیدوار بود که دیداری جذاب و پر گل را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و سوئیس در تاریخ خود در ۲۲ مسابقه به مصاف هم رفته‌اند که در این مسابقات ماتادور‌ها به شکل عجیبی عملکرد بهتری را نسبت به رقیب خود ثبت کرده اند و توانسته اند که سوئیسی‌ها را در ۱۶ بازی شکست دهند و ۵ مسابقه را نیز با نتیجه تساوی به اتمام برسانند.

در طرف مقابل تیم ملی سوئیس که به شکل دراماتیک و جذاب و با برد مقابل قهرمان جهان (فرانسه) به این مرحله از مسابقات رسیده است در تاریخ خود تنها یک بار موفق به شکست تیم ملی اسپانیا شده است. سوئیسی‌ها تنها پیروزی خود مقابل ماتادور‌ها را در جام جهانی ۲۰۱۰ و در بازی اول خود در مرحله گروهی این مسابقات به دست آوردند. سوئیسی‌ها در آن جام اسپانیایی را شکست دادند که در آخر آن جام قهرمان جام جهانی فوتبال شد.

تیم‌های ملی اسپانیا و سوئیس امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید 

ایتالیا - بلژیک؛ مونیخ آوردگاه مدعیان قهرمانی/ سوئیس - اسپانیا؛ شگفتی ساز بزرگ به ماتادور‌ها رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

کادر فنی پرتغالی سپاهان ترکیب ۱۱ نفره طلایی پوشان را برای این مسابقه انتخاب کرده و در میان بازیکنانی که راهی مسابقه خواهند شد جای خالی یک نفر به شدت احساس می‌شود.

در واقع ژوزه مورایس تصمیم گرفته تا در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی قرار ندهد و نام او را در میان بازیکنان ذخیره قرار داده تا در صورت لزوم در نیمه دوم از او استفاده کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که فرشاد احمدزاده و رضا اسدی دو مهره تهاجمی کلیدی دیگر سپاهان نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند و حالا باید دید که اعرابی، شکاری و کاوه رضایی در غیاب نفرات اصلی خط تهاجمی سپاهان چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد