Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و المسلمین «علی محمدی» انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی‌اژه‌ای» به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به تعهد، انقلابی‌گری، سوابق درخشان، شایستگی و روحیه جهادی در حوزه فعالیت‌های قضائی شما برادر عزیز است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که نقش بسیار کلیدی در خصوص مبارزه با انواع مفاسد، گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع، تقویت و ارتقاء سرمایه اجتماعی برای کشور و همچنین صیانت و حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

تحول در روند‌های قضایی یکی از دغدغه‌های مهم امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و به ویژه شهید آیت‌الله بهشتی بود. بی‌شک حضور جنابعالی در مسئولیت جدید با توجه به شناخت دقیق و عمیقی که از این عرصه دارید و تجارب ارزشمندی که از آن برخوردارید، موجب تقویت روند امیدبخش و افتخارآمیز تحول در قوه قضائیه خواهد شد که در دوره‌های قبل به خصوص در دوره اخیر شروع شد و موجبات تحسین و رضایت رهبر عزیزمان را فراهم ساخت.

در پایان ضمن تبریک مجدد توفیقات روز افزون جنابعالی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستگاه قضا و خدمت بیشتر به جمهوری اسلامی و ملّت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جدید قوه قضائیه تبریک گفت   انتهای پیام/ برچسب ها: سپاه قدس حجت الاسلام اژه‌ای

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه قدس حجت الاسلام اژه ای قوه قضائیه تبریک گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام، اسلام، انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید