Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:49:43 GMT

مدافع سوریه: می توانیم مقابل ایران نتیجه بگیریم

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۴۳۳۸

مدافع سوریه: می توانیم مقابل ایران نتیجه بگیریم

مدافع سابق تیم ملی سوریه می گوید که آنها تجربه دیدار مقابل ایران در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی را دارند و قادر به کسب نتیجه خوبی خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا انجام شد و تیم سوریه به همراه تیم های ایران، کره جنوبی، امارات متحده عربی، عراق و لبنان در گروه A قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوری ها که چندی پیش با جدایی نبیل معلول سرمربی تونسی خود کسی را روی نیمکتشان ندارند، از اکنون نگران دیدار با ایران هستند.


علی دیاب مدافع سابق تیم ملی سوریه پس از انجام قرعه کشی مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی تأیید کرد که برای تیم ملی کشورش صعود از این گروه غیرممکن نیست و گفت: ما بازیکنانی داریم که تجربه مسابقات عالی بین المللی را دارند و می توانند به تیم ملی کمک کنند.


او با اشاره به حضور ایران و کره جنوبی در این گروه که به عنوان تیم های مدعی شناخته می شوند، گفت: ما در مرحله مقدماتی جام جهانی گذشته با تیم های ایران و کره جنوبی روبرو شده ایم و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. در مورد تیم های عراق، امارات و لبنان نیز، دیدار با آنها برخورد تیم های عربی است که اختلاف چندانی میان تیم ها وجود ندارد.


دیاب ادامه داد: فدراسیون فوتبال سوریه باید به سرعت مربی جدیدی را که قرار است جانشین نبیل معلول شود را اعلام کند. مرحله مقدماتی جام جهانی دو ماه دیگر آغاز می شود و آنچه باید انجام شود این است که به بازیکنانی که تجربه حضور در بازی های بین المللی دارند اعتماد شود. بخصوص آنهایی که در مرحله قبلی مقدماتی بازی کردند. همچنین چند بازیکن جوان نیز می توانند در ترکیب سوریه به میدان بروند.


قابل ذکر است که تیم سوریه در دوم سپتامبر (11 شهریور) در نخستین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف شاگردان دراگان اسکوچیچ خواهد رفت.

سوریه تیم ملی ایران تیم ملی سوریه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوریه تیم ملی ایران تیم ملی سوریه مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد