Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: هیچگونه دفاعی از این تخلف نداریم و در زمان مقتصی تصمیم مناسب و برخورد جدی صورت خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی در پی انتشار خبر حمل اقلام ممنوعه توسط بعضی از اعضای تیم ملی بسکتبال پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی ژاپن، در فرودگاه امام (ره)، فدراسیون بسکتبال ضمن اظهار تاسف عمیق از این اقدام گفت: هیچگونه دفاعی از این تخلف نداشته و نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: جهت ضرورت حفظ حریم اخلاق و حرمت اعضای شریف کادرفنی و بازیکنان، ضمن اینکه این موضوع از طریق مراجع مربوطه در حال رسیدگی است، این فدراسیون ضمن رد شایعات مغرضانه مرتبط با همه نفرات تیم و انتساب یک امر خلاف واقع به کل تیم ملی، که متاسفانه بهانه‌ای برای جریان‌سازی رسانه‌های معاند فراهم کرده، موضوع را با حساسیت تحت بررسی داشته و روند رسیدگی را از مجاری قانونی پیگیری و هم زمان با قید فوریت در دستور کار کمیته انضباطی قرار داده است.

وی افزود: از این رو با هدف حمایت از تیم ملی بسکتبال و نیاز به ایجاد آرامش و آماده‌سازی مطلوب این تیم برای حضور مقتدرانه در بازی‌های المپیک ژاپن که کسب سهمیه این رویداد ارزشمند و افتخارآفرین و قرارگرفتن بین 12 تیم برتر دنیا از طریق مسیری بسیار دشوار و سخت با همت بازیکنان ارزنده تیم ملی بدست آمده است، به جهت صیانت از حریم اخلاق و ورزش، انتظار داریم افراد و رسانه‌ها از پرداختن به حواشی، اتهام‌زنی و یا انتشار اخبار غیرموثق، در این زمان حساس اجتناب نمایند.

 طباطبایی تاکید کرد: مطمئن باشید فدراسیون بسکتبال پیگیری همه جانبه را در این شرایط خاص در دستور کار خود قرار داده است. لذا با توجه به همگروهی ایران با مدعیان قدرتمند و اصلی بسکتبال جهان‌ در قرعه‌کشی و نیاز مبرم‌ به آمادگی و حفظ روحیه و انسجام‌ تیمی بازیکنان و کادر فنی، اعلام نتیجه کمیته انضباطی را به بعد از بررسی‌های کامل و جامع موکول می‌نماید.

وی در پایان گفت: تصمیم مناسب و برخورد جدی با خاطی یا خاطیان این موضوع در زمان مقتضی اتخاذ و‌ اجرایی خواهد شد.

علی‌نژاد: کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با خاطیان برخورد می‌کند/ اقلام غیرمجاز توقیف شد

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال ایران بسکتبال بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها