Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@12:16:03 GMT

سوئیس - اسپانیا؛ جدال سربلندان روز طوفانی!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۴۴۳۲

سوئیس - اسپانیا؛ جدال سربلندان روز طوفانی!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتی احسانی؛ تیم های ملی اسپانیا و سوئیس امشب از ساعت ۲۰:۳۰ با هم دیدار خواهند کرد.

در همین رابطه لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: سوئیس تیم بسیار سختی برای شکست دادن است و تیمی است که مانند ما، همه کاری برای پیروزی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ها بیشتر ذهنیت و احساسات اهمیت دارند تا شرایط جسمی. ما از نظر جسمی در شرایط فوق العاده ای هستیم. درست است که اشتباهات فردی داریم اما ما یکی از بهترین تیم ها در دفاع هستیم. تیم بهتری نسبت به اسپانیا در یورو ندیده ام.

در ادامه نیز ژردان شکیری ستاره تیم ملی سوئیس گفت: فکر می کنم ما بارها نشان داده ایم که تیمی نیستیم که فقط دفاع کنیم. ما این را مقابل فرانسه نشان دادیم و بار دیگر ثابت کردیم که می توانیم مقابل حریفی بزرگ چون فرانسه، سه گل بزنیم. این سرمربی است که در مورد نحوه بازی ما تصمیم می گیرد اما باور دارم که ما به سبک بازی خودمان پایبند خواهیم بود.

اسپانیا؛ تیم متحول شده

تیم ملی اسپانیا که در آغاز بازی ها در امر گلزنی عملکرد خوبی نداشت و مورد انتقاد هواداران واقع شده بود در دوبازی اخیر موفق شده است ۱۰ گل را وارد دروازه حریفان کند تا نشان دهد که یکی از بهترین تیم های جام از نظر گلزنی محسوب می شود. اسپانیایی ها که به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند در جذاب ترین دیدار مرحله یک هشتم موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۳ تیم ملی کرواسی نایب قهرمان جهان را شکست دهند و پای به این دیدار بگذارند. اسپانیا یکی از تیم های بدون شکست یورو ۲۰۲۰ است که در دو بازی اخیر نمایش قابل توجهی را با ترکیبی از جوانان و بازیکنان باتجربه خود نشان داده است. آنها می خواهند با تکرار عملکرد دو بازی اخیرشان سوئیس را نیز شکست دهند و یک گام دیگر به قهرمانی مسابقات نزدیک شوند.

سوئیس؛ به دنبال تاریخ سازی

سوئیسی ها که با حذف قهرمان جهان پای به این بازی می گذارند با نمایشی که داشتند نشان داده اند که تیمی سخت جان هستند و تا لحظه پایانی از نبرد دست نمی کشند. سوئیس که به عنوان تیم سوم گروه A صعود کرد در مرحله یک هشتم تا دقیقه ۸۱ با نتیجه ۳-۱ از فرانسه عقب بود اما موفق شد با جنگندگی بالا و روحیه تیمی فوق العاده خود، بازی را ۳-۳ کند و در ضربات پنالتی این تیم پرستاره را حذف کند. سوئیس در این بازی گرانیت ژاکا هافبک ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و همین امر می تواند مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند. شاگردان ولادیمیر پتکوویچ می خواهند با حذف اسپانیا و صعود به مرحله نیمه نهایی به تاریخ سازی خود ادامه دهند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه گازپروم آرنا شهر سن پترزبورگ روسیه با قضاوت مایکل اولیور انگلیسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1101537 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال سوئیس یورو۲۰۲۰ جام ملت های اروپا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال سوئیس یورو۲۰۲۰ جام ملت های اروپا تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)

عصر ایران - پژوهشگران دانشکده طراحی سوئیسی ÉCAL به تازگی مجموعه جالبی از مبلمان با بسته بندی تخت را معرفی کرده اند. آیتم های این مجموعه جذاب باید در آب غوطه ور شده تا به فرم نهایی خود برسند.

این مجموعه مبلمان که به نام "محلول های زیر فشار" (Under Pressure Solutions) یا به اختصار یو پی اس (UPS) شناخته می شود، از ورقه های نازک و فشرده ای از اسفنج سلولزی ساخته شده اند که امکان قرارگیری محصول در بسته بندی تخت را فراهم می کند. در حقیقت، برخی از اقلام این مجموعه به اندازه کافی فشرده هستند تا درون صندوق پست قرار بگیرند و از این طریق حمل و نقل کارآمدتر را تسهیل می کنند.

تبدیل ورقه اسفنج به مبلمان کاربردی با کمک آب!

محصولات این مجموعه مبلمان باید در آب خیس شوند که به آنها اجازه می دهد در چند ثانیه تا حدود 10 برابر اندازه اصلی خود بزرگ شوند. سپس، آب اضافه اسفنج از طریق اعمال فشار گرفته شده و باید اجازه دهید تا خشک و سخت شود. در نهایت، فرمی از مبلمان محکم و بادوام تشکیل می شود که تحمل وزن انسان را دارد. این مجموعه مبلمان اسفنجی از نظر دوام نسبت به فوم پلاستیک معمولی عملکرد بهتری دارد.

به گفته کریستوف گوبران، پژوهشگر و طراح صنعتی ÉCAL، سلولز بخشی از طبیعت است، از این رو، مانند یک درخت، می تواند انعطاف پذیر و در عین حال قوی باشد. این اسفنج از طریق چوب تراشی استخراج می شود و استحکام آن از همان الیاف سلولزی که یک درخت برای تقویت تنه و شاخه های خود استفاده می کند، سرچشمه می گیرد.

برای ایجاد اسفنج، سلولز از طریق چوب تراشی حاصل می شود. سپس سلولز به صورت شیمیایی حل شده و با کمک فرآیندی که برای تولید ویسکوز و دیگر منسوجات سلولزی استفاده می شود، برای ایجاد ورق ها بازسازی می شود. سپس، نمک گلوبر به ترکیب اضافه می شود که در ایجاد منافذ اسفنج نقش داشته و توانایی سلولز برای جذب آب را افزایش می دهد. این ماده به عنوان ورق های استاندارد فروخته می شود که سپس فشرده شده و پسابیده می شود تا پشتیبان حمل و نقل راحت و آسان باشد.

با افزودن مقداری آب، قطعات مختلف مبلمان می توانند بار دیگر انعطاف پذیر شده و با هموار کردن هر گونه فرورفتگی قابل تعمیر هستند. هنگامی که چرخه عمر این مبلمان به پایان می رسد، می توان آن را بازیافت یا کمپوست کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی مبلمان را این شکلی لوکس و زیبا می داند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت