Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین طباطبایی در پی انتشار خبر حمل اقلام ممنوعه توسط بعضی از اعضای تیم ملی بسکتبال پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی ژاپن، در فرودگاه حضرت امام (ره)، فدراسیون بسکتبال ضمن اظهار تاسف عمیق از این اقدام گفت: هیچگونه دفاعی از این تخلف نداشته و نخواهیم داشت.
رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: جهت ضرورت حفظ حریم اخلاق و حرمت اعضای شریف کادرفنی و بازیکنان، ضمن اینکه این موضوع از طریق مراجع مربوطه در حال رسیدگی است، این فدراسیون ضمن رد شایعات مغرضانه مرتبط با همه نفرات تیم و انتساب یک امر خلاف واقع به کل تیم ملی، که متاسفانه بهانه‌ای برای جریان‌سازی رسانه‌های معاند فراهم کرده، موضوع را با حساسیت تحت بررسی داشته و روند رسیدگی را از مجاری قانونی پیگیری و هم زمان با قید فوریت در دستور کار کمیته انضباطی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از اینرو با هدف حمایت از تیم ملی بسکتبال و نیاز به ایجاد آرامش و آماده سازی مطلوب این تیم برای حضور مقتدرانه در بازی‌های المپیک ژاپن که کسب سهمیه این رویداد ارزشمند و افتخارآفرین و قرارگرفتن بین ۱۲ تیم برتر دنیا از طریق مسیری بسیار دشوار و سخت با همت بازیکنان ارزنده تیم ملی بدست آمده است، به جهت صیانت از حریم اخلاق و ورزش، انتظار داریم افراد و رسانه‌ها از پرداختن به حواشی، اتهام‌زنی و یا انتشار اخبار غیرموثق، در این زمان حساس اجتناب نمایند.
طباطبایی تاکید کرد: مطمئن باشید فدراسیون بسکتبال پیگیری همه جانبه را در این شرایط خاص در دستور کار خود قرار داده است. لذا با توجه به همگروهی ایران با مدعیان قدرتمند و اصلی بسکتبال جهان‌ در قرعه کشی و نیاز مبرم‌ به آمادگی و حفظ روحیه و انسجام‌ تیمی بازیکنان و کادر فنی، اعلام نتیجه کمیته انضباطی را به بعد از بررسی‌های کامل و جامع موکول می‌نماید.
او در پایان گفت: تصمیم مناسب و برخورد جدی با خاطی یا خاطیان این موضوع در زمان مقتضی اتخاذ و‌ اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان