Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:01:50 GMT

هافبک‌ها و مهاجمان تیم ملی ارتباط منطقی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۴۵۶۷

هافبک‌ها و مهاجمان تیم ملی ارتباط منطقی ندارند

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است ارتباطی منطقی میان هافبک‌ها و مهاجمان تیم ملی ایران وجود ندارد.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی درباره همگروهی ایران با کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: گروه‌ها تفاوتی با هم ندارند و توازن میان دو گروه برقرار است. به‌جز کره جنوبی، سایر تیم‌ها همسایه ما هستند و رفت و آمد به این کشورها راحت‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تیم‌های این مرحله، شایسته حضور در این جایگاه بوده‌اند و می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند.

وی با بیان اینکه لبنان و سوریه در مرحله گذشته مسابقات هم عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، تصریح کرد: عراق یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا و همیشه گربه سیاه ما بوده است. باید دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم، تمرینات در محل‌های خوبی پیگیری شود و به مسائل مالی توجه کنیم. زمان کافی نداریم و کمتر از دو ماه تا مسابقات باقی مانده است. باید بازیکنان را حداقل سه بار دور هم جمع کنیم و به سیستمی نیاز داریم تا بیشتر روی آن کار شود.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان گفت: خوشبختانه به گفته ما توجه شد و قرارداد اسکوچیچ را تمدید کردند. در شرایطی نیستیم که مربی کاریزماتیکی به تیم ملی بیاوریم و باید مبلغ سنگین‌تری هم به مربی جدید پرداخت کنیم. با این حال ممکن است مشکلاتی ایجاد شود و هاشمیان و باقری می‌توانند به سرمربی کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

عملکرد همگروه‌های ایران در مقدماتی جام‌جهانی

اقبالی با اشاره به اشکالات شاگردان اسکوچیچ خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی، اسکوچیچ را پذیرفته‌اند و می‌توانند تیم خوبی کنار هم ایجاد کنند. با این حال در مرحله مقدماتی، مشکلاتی در خطوط میانی و دفاعی داشتیم و مدافعان ما محک جدی نخوردند. ارتباط منطقی میان هافبک‌ها و مهاجمان ما وجود نداشت و باید شناخت متقابلی میان آنها وجود داشته باشد. تیم ملی حدود 12 لژیونر دارد و باید با افزایش شناخت بازیکنان نسبت به یکدیگر، انسجام تیمی بهتری ایجاد کنیم.

وی در مورد دشوارترین بازی تیم ملی ایران در گروه A گفت: مشکل اساسی و سخت‌ترین بازی ما روی کاغذ مقابل کره جنوبی است و باید این تیم را شکست دهیم. باید کار را با جدیت دنبال کنیم و برای هر تیم، برنامه خاصی داشته باشیم. در مرحله قبل کار سختی مقابل عراق داشتیم و با سوریه هم بازی کردیم که البته بازیکنان اصلی در آن تیم حضور نداشتند. امارات تیمی باکیفیت است و نباید به سادگی از آن گذشت. هر بازی باید یک فینال باشد، اما به کره جنوبی باید بیشتر توجه کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا دراگان اسکوچیچ تیم ملی مسعود اقبالی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!