Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای «دام عزه»

با سلام و تحیت

در قرآن کریم آمده است:
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ
خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن اعتماد، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز به حضرتعالی در سپردن مسئولیت بسیار مهم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

نقش قوّه‌ی قضاییّه در حاکمیت اسلامی نقش بسیار مهمی است، قوّه‌ی قضاییّه ضامن صحّت عمل مسؤولان نظام و آحاد مردم و تأمین حقوق آن‌ها در نظام اسلامی است.

اگر ما تشنه‌ی عدالتیم، تضمین تحقّق عدالت، با سلامت و کارآمدی قوّه‌ی قضاییّه میسّر است.

اگر ما برای مردم و حقوق آن‌ها ارزش درجه‌ی یک قائلیم، تأمین این حقوق، در گرو این است که قوّه‌ی قضائیه بتواند کار خود را با قوّت، شجاعت و بصیرت انجام دهد.

انتظار می‌رود با حضور حضرتعالی در راس قوه قضائیه به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند و اشرافی که نسبت به آسیب‌ها و تهدیدات دارید، با گماردن نیرو‌های کارآمد و جهادی و فاضل و صالح در مسئولیتها، با قاطعیت با شبکه‌های فساد وعناصر آن مبارزه تا طعم شیرین عدالت در کام مردم بنشیند.

با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند و درخشان حضرت آیت الله رئیسی، برای موفقیت جنابعالی در ایفای این امانت و مسئولیت بسیار مهم و خطیر دعا می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سید ضیاء الدین آقاجانپور»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه وزارت دفاع حجت الاسلام قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان