Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوره میرفتاح، نویسنده، شاعر و ترانه سرا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کارگاه‌های آموزشی اش گفت: یک دوره کارگاه آنلاین باهدف مهارت آموزشی در حوزه نگارش و حمایت از علاقه‌مندان به نویسندگی از آموزش تا اشتغال افراد برگزار می‌کنیم. با برخی از دوستان ناشر در زمینه انتشار آثار افراد شرکت کننده در کارگاه‌های آنلاینمان صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام برگزاری کارگاه‌های آموزشی مان که از دو سه روز پیش آغاز شده است تاکنون به خوبی از این کارگاه‌ها استقبال شد. تاحدی که ۳۰ نفر در این کارگاه‌ها ثبت نام کردند.

بیشتربخوانید

کتاب «حامی» هنوز هم تجدید چاپ می‌شود

وی افزود: باتوجه به اینکه زمان کافی برای سانس بندی کلاس‌ها نداریم فعلا با همین ۳۰ نفر علاقه‌مند به حضور در کارگاه‌های آموزشی مان کلاس‌ها را برگزار می‌کنیم. افراد زیادی مایل بودند در این دوره‌ها ثبت نام کنند. باتوجه به اینکه افراد مبتلا به بیماری‌های خاص باید برای تامین داروهایشان هزینه کنند هزینه‌ای برای شرکت در کلاس‌ها پرداخت نمی‌کنند. این کار را انجام دادیم برای اینکه مهارتی پیدا کنند و بتوانند در زمینه‌های مختلف نگارش فعالیت کنند.

این نویسنده بیان کرد: در دو سه ترم اولیه کارگاه‌های نگارش در زمینه مبانی نگارشی آموزش می‌دهیم. این مبانی در تمام حوزه‌های نگارشی از جمله نویسندگی، شاعری و ترانه سرایی کاربرد دارد. پس از این متوجه می‌شوند چه محتوایی را در چه قالبی بریزند. یک کارگاه برای نمایشنامه نویسی رادیویی در نظر گرفتیم از آن استقبال نشد. بیشتر از کارگاه‌های ترانه سرایی استقبال می‌کنند، چون ظرفیت دیده شدن در آن بیشتر از سایر حوزه‌های نگارش است. با برگزاری این کارگاه‌ها به علاقه‌مندان ظرفیت‌های دیگر حوزه‌های نگارشی را نشان می‌دهیم. با این کار قطعا اقبال عمومی به سمت حوزه‌های دیگر نگارشی بیشتر می‌شود.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی آموزش نویسندگی کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان