Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:44:37 GMT

شرور مسلح در درگیری با پلیس لارستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۴۷۳۵

شرور مسلح در درگیری با پلیس لارستان دستگیر شد

سردار یوسف ملک زاده در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی لارستان در ادامه رسیدگی به پرونده تیراندازی منجر به جرح یک شهروند توسط یک شرور و اخلال در نظم و امنیت عمومی، سرنخ هایی از تردد متهم فراری در یکی از محلات این شهرستان به دست آوردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف و رصد اطلاعاتی محل اختفای این شرور سابقه دار  را در محله "عماد شهر" این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شرور سابقه دار با مشاهده پلیس با اسلحه کلاش به سمت آنان تیراندازی و در این خصوص رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان را از قسمت سر به صورت سطحی زخمی کرد.

سردار ملک زاده با بیان اینکه در درگیری متقابل ماموران انتظامی موفق شدند پای شرور سابقه دار را مورد اصابت گلوله قرار داده و اورا دستگیر کنند، بیان کرد: هر دو مجروح(رئیس پلیس امنیت و شرور)  به بیمارستان اعزام شدند که حال عمومی آنان رضایتبخش است.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم که ۳۰ سال سن دارد یک قبضه اسلحه کلاش و مقداری مهمات مربوطه کشف شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس واقع شده است.

برچسب‌ها درگیری اراذل و اوباش لارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درگیری اراذل و اوباش لارستان درگیری اراذل و اوباش لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در خصوص ایجاد درگیری در یکی از ورزشگاه‌های این شهرستان گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شده و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است. 

مهدی جوکار  ۱۰ اردیبهشت در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروز آباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شدند و او را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آن‌ها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار ( اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند