Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دهلی نو از پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین مشکوک در داخل ساختمان‌های نمایندگی دیپلماتیک هند در اسلام آباد خبر داد.

بر اساس اعلام منابع خبری در وزارت امور خارجه هند در اسلام آباد، یک هواپیمای بدون سرنشین در حال پرواز در منطقه‌ای که ساختمان‌های نمایندگی دیپلماتیک هند در اسلام آباد -پایتخت پاکستان- وجود دارند، مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع خبری، این هواپیما‌های بدون سرنشین در همان روزی که دو انفجار از سوی هواپیما‌های بدون سرنشین در داخل فرودگاه جامو اتفاق افتاد، در داخل مناطق دیپلماتیک هند در اسلام آباد پاکستان مشاهده شدند. هند موضوع را با وزارت خارجه پاکستان در میان گذاشته است.

روز یکشنبه دو انفجار در ایستگاه امنیتی IAF در فرودگاه جامو در هند رخ داد که یکی از آن‌ها به سقف ساختمان آسیب جزئی وارد کرد و دیگری به یک منطقه باز اصابت کرد. به دلیل انفجار‌ها، دو نفر از کارمندان  ایستگاه امنیتی IAF دچار جراحات جزئی شدند.

بر اساس گزارش‌ها، این انفجار‌ها به احتمال زیاد از سوی  هواپیما‌های بدون سرنشین بوده است.

پس از این حادثه، گانگاپورام کیشان ردی، وزیر کشور هند، حمله هواپیمای بدون سرنشین به پایگاه هوایی جامو را به پاکستان ارتباط داد. وزارت امور خارجه پاکستان  هم این اظهارات را یک ترفند آشنا از سوی هند برای منحرف کردن توجهات از اقدامات دهلی نو در جامو و کشمیر توصیف کرد.

گفته شده این اولین باری است که از هواپیماهای بدون سرنشین برای هدف قرار دادن یک مرکز امنیتی هندی، استفاده می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پهباد جاسوسی وزارت خارجه هند دولت پاکستان هند در اسلام آباد دیپلماتیک هند بدون سرنشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!

بازدید 10 دانشجویان معترض به نسل کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی در دانشگاه هاروارد به احتزاز پرچم فلسطین به جای پرچم آمریکا، اعتراض خود را نسبت به جنایات در حال وقوع در نوار غزه بیان کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!