Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ در هفته دوم تیر ماه روند همه بازارهای دارایی از جمله طلا و سکه، دلار و یورو، و همچنین بورس صعودی بود و در این میان بالاترین سود نصیب خریداران سکه شد.

طی این هفته بازار ارز تحت تاثیر بالا رفتن انتظارات تورمی ناشی از اخبار سیاسی مربوط به برجام، در مدار افزایشی حرکت کرد و بر همین اساس قیمت دلار در بازار آزاد ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳درصد و یورو ۴درصد گران شد.

بازار طلا نیز همسو با دلار حرکت کرد و تا پایان هفته قیمت طلا ۳.۲درصد و بهای سکه ۴.۶درصد افزایش یافت و به این ترتیب بیشترین بازدهی را به نام خود ثبت کرد. همچنین در این هفته شاخص بورس هم با رشد ۳.۶درصدی سبز شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

پربیننده ترین پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۰تیر/ واکنش بازار ارز به انتصاب کمیجانی قیمت دلار ۹ تیر ماه۱۴۰۰ قیمت دلار ۱۰ تیر ماه۱۴۰۰ سقوط فلزات گرانبها به پایین‌ترین سطح دو و نیم ماهه / عقب نشینی فلز زرد با افزایش شاخص دلار فلز زرد صعودی شد / مسیر صعودی فلزات گرانبها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازارهای مالی قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • عبور از دژاووی بورسی
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • کف قیمت دلار کجاست؟