Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امسال حدود ۸۳ هزار داوطلب در استان در حوزه‌های مختلف در کنکور حضور پیدا کردند که این دانشگاه میزبان ۲۸ هزار داوطلب است و تاکنون روند اجرای اصول بهداشتی مناسب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شده و تمامی وسایل ضدعفونی کننده و تب سنج در محل‌های آزمون وجود داشت و در این زمینه دیگر دغدغه‌ای وجود ندارد و  روند برگزاری آزمون مطلوب بوده و خانواده‌ها نیز برای نیامدن در محل‌های آزمون به خوبی توجیه شده‌اند و شاهد ازدحامی در این محل‌ها نبودیم البته حداقل جمعیت والدین را در اطراف محل آزمون با رعایت اصول بهداشتی مشاهده کردیم.

سلیمانی دشتکی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در آزمون امسال انجام شد در نظر گرفتن اتاق قرنطینه در محل‌های آزمون بود تا اگر داوطلبی بیماری زمینه‌ای یا تب دارد در این محل حضور یابد و از آزمون عقب نماند؛ همچنین تمهیداتی برای انتقال بیماران احتمالی کرونایی به بیمارستان و گرفتن آزمون در همان محل در نظر گرفته شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: یکی از مشکلات آزمون سراسری امسال در خوزستان برای شرکت کنندگان در شهر جدید کرخه ایجاد شد که سازمان سنجش در این زمینه دیر اقدام کرد، اما با این وجود تدابیر لازم در این‌زمینه اندیشیده شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری رعایت نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، آزمون کسب اولین درجه و ارتقا درجه داوری آسیا در رقابت های آسیا میانه به میزبانی سمرقند ازبکستان برگزار شد. در این آزمون ۱۸ داور از ایران در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند و موفق به کسب درجه داوری (JB) آسیا شدند. از استان خوزستان هم حسین مقدم داور جوان و خوش آتیه استان توانست در بخش کومیته و کاتا به این مهم دست یابد.

گفتنی است؛ مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد. که تا بیش از این استان خوزستان ازمحدود استان های کشور بود که داور آسیایی نداشت.

مسابقات کاراته آسیا میانه از ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و داوران کشورمان که در این آزمون موفق شده اند در این رویداد قضاوت خواهند کرد.

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902782

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد