Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر به مناسبت ششم تا دوازدهم تیرماه، هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و اظهار داشت: تیرماه؛ براى ایرانیان، ماه خاطرات تلخ و دردناک و ماه جنایات علیه ایرانیان است.

وی با بیان اینکه حوادثى از قبیل ترور و جنایت و کشتار توسط آمریکا و مزدورانش در تیرماه علیه ملت ایران روی داده است، افزود: از ترور رهبر عزیز انقلاب تا فاجعه دردناک هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم بهشتى و ۷۲ تن از خادمان ملت و تا ترور ناجوانمردانه آیت‏‌الله صدوقى در تیرماه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با بیان اینکه دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷، ناو آمریکایى وینسنس، هواپیماى مسافربرى ایران را با بیش از ۲۹۰ مسافر هدف قرار داد و آن‏را ساقط کرد، تصریح کرد: این اقدام که در روز روشن و به‏ طور آشکار انجام شد، به شهادت همه مسافران بیگناه منجر شد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه رژیم تروریست آمریکا مدتى بعد به فرمانده‏ ناو مزبور مدال افتخار داده و او را تشویق کرد، افزود: این کار، یکى از بارزترین و آشکارترین شکل تضییع حقوق بشر در جهان بود که با سکوت دنیاى غرب و بسیارى از کشورهاى دنیا روبه‌‏رو شد.

وی با بیان اینکه جنایات آمریکا البته به این جنایت محدود نمی‌شود، بلکه صفحات تاریخ پر از اقدامات سیاه و ننگین ضد حقوق بشری این کشور است، تصریح کرد: روشن‏‌ترین نمونه آن وضعیت کنونى آمریکا و مقابله رژیم تروریست آمریکا علیه سیاهپوستان این کشور است. رحیمی به مناسبت ۲۳ ذیقعده روز زیارتی امام رضا(ع) اشاره کرد و ادامه داد: محبان این امام بزرگوار در این روز، زیارت امام را از دور و نزدیک فراموش نکنند.

امام جمعه ابهر همچنین به مناسبت ۲۵ ذیقعده روز دحوالارض اشاره کرده و افزود: شب ۲۵ ذیقعده که شب سه‌شنبه است شب احیاء و عبادت است و روز دحو الارض نیز یکی از آن چهار روز است که در تمام سال به فضیلت روزه ممتاز است و در روایتی روزه اش مثل روزه هفتاد سال است و در روایت دیگر کفاره هفتاد سال است.

انتهای پیام/73002

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر ترور مدال امام جمعه ابهر جعفر رحیمی جنایتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

کد خبر 847275 برچسب‌ها ایران و آمریکا حقوق بشر

دیگر خبرها

  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است