Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ در خصوص گروه ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درامان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی فدراسیون فوتبال چند کلامی درباره‌ی قرعه‌کشی و گروه‌بندی تیم ملی فوتبال در رقابتهای پیش رو صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نه ترجیحی در مورد هم‌گروهی با دیگر تیم‌ها داشتیم و نه تیمی که بخواهیم از مواجهه با آن اجتناب کنیم. هر کدام از تیم‌ها به نوبه‌ی خود باکیفیت هستند و ما برای تمامی رقبایمان احترام قائلیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: اکنون تنها این مهم است که بدانیم در مقابل چه تیم‌هایی باید صف‌آرایی کنیم تا بهتر بتوانیم تیم خودمان را برای مسابقات پیش‌رو آماده کنیم. من به تیم‌مان باور دارم و مطمئنم با حمایت تمامی شما مردم ایران، به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه خواهیم یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!