Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی ولی منش روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور توسعه و گسترش دامنه خدمت رسانی و به منظور رضایت‌مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی و در اجرای طرح حمایت  مالی ازبیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خدمات درمانی به جامعه هدف آسان‌تر و روان تر شده است.
وی اظهارداشت: براساس توافقی که بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده، این سازمان در همه استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور از طریق مراکز دانشگاهی و دولتی به صورت کاملا رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات بستری ارایه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: در شهرهایی که تامین اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از خدمات درمانی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی به صورت رایگان بهره مند شوند.
ولی منش گفت: در شهرهایی که حتی تامین اجتماعی بیمارستان ملکی هم داشته باشد بیمه شدگان بالای ۶۵ سال می‌توانند ازخدمات بستری رایگان بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی استفاده کنند.
وی افزود: همه خدماتِ بستریِ دارای پوشش بیمه پایه، تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفیِ موردِ استفاده بیماران دربیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی مشمول این تفاهم‌نامه بوده و هزینه‌های بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران بستری در بیمارستان‌های دولتی ودانشگاهی به طور کامل از طرف سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان پاسخگو و مشتری مداربودن را اولویت کاری سازمان متبوع بیان کرد و گفت: کاهش پرداختی از جیب بیمه‌شدگان و دسترسی آسان و  عادلانه به خدمات درمانی و ارتقای سطح رضایت‌مندی بیمه شدگان از اهداف راهبردی سازمان تامین اجتماعی است.
بیش از نیمی از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش خدمات درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بوده و کمتراز۵۰ درصد دیگر از خدمات درمانی سازمان بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بیمه سلامت خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه سلامت خوزستان سازمان تامین اجتماعی بیمه سلامت خوزستان بهداشت و سلامت بیمه شدگان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم