Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور شیشه‌ فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه رودخانه آب ملخ سمیرم گفت: یک نفر آقا و ۲ نفر خانم گردشگر روز گذشته برای آب‌تنی وارد رودخانه آب ملخ سمیرم می‌شوند که به دلیل خروشان بودن آب دچار حادثه می‌شوند و آب آن‌ها را با خود می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه تیم‌های امدادی هلال احمر سمیرم هر ۳ نفر را از غرق شدگی نجات دادند، افزود: امسال این سومین حادثه‌ای است که در رودخانه آب ملخ سمیرم اتفاق می‌افتد و رودخانه‌ای بسیار حادثه خیزاست؛ اما این ۳ حادثه منجر به فوت نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در سالیان گذشته فوت ناشی از سقوط در رودخانه آب ملخ را داشته‌ایم، بنابراین ضرورت دارد میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شهرستان نسبت به ایمن‌سازی سایت گردگشری آب ملخ اقدام کنند و قبل از اینکه ایمن‌سازی نکنند اجازه ندهند کسی به آب ورود پیدا کند.

او تصریح کرد: به سازمان میراث فرهنگی ابلاغ کرده‌ایم که باید در بخش گردشگری تمام اقدامات حفاظتی از جمله نرده‌گذاری و تابلوی هشدار و استقرار تیم‌های نجات را انجام دهند و اگر این اقدامات انجام نشد باید از ورود گردشگر به این رودخانه جلوگیری شود.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: صعب العبور بودن، لغزندگی رودخانه، ارتفاع و خروشان بودن رودخانه علت حادثه‌خیز بودن رودخانه آب ملخ سمیرم است و ضرورت دارد گردشگران از شنا کردن در این رودخانه خودداری کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران نجات گردشگران رودخانه آب ملخ سمیرم رودخانه آب ملخ سمیرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان