Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی به دست منافقان کوردل در سال ۱۳۶۱ اظهار کرد: یاد شهدای محراب را گرامی می‌داریم، شهدایی که نامشان برای همیشه در تاریخ اسلام و ایران جاودان خواهد ماند، این شهادت‌ها اسناد رسوایی منافقینی هستند که امروز خود را مدافع حقوق ملی ایران معرفی می‌کنند و مدعی نجات ملت ایران هستند که به هیچ کس رحم نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آن‌ها با ترور و انفجار سبب به شهادت رساندن هزاران نفر شدند و مزدوری خود را به آمریکا نشان دادند، سرنوشت نکبت بار آنان در دوران دفاع مقدس و همکاری با رژیم بعث عراق و آن همه آزار و شکنجه آزادگان عزیز را به کارنامه سنگین آنها باید اضافه کرد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به این که ۵ تیرماه به نام روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است، افزود: مواد مخدر یک سهم مهلک و ویرانگر در جوامع بشری است که توسط اربابان قدرت نیز ترویج شده و اساساً در رأس باندهای بزرگ مواد مخدر کسانی قرار دارند که با اصحاب قدرت در جهان مرتبط هستند و هر چه جلوتر می‌آییم انواع جدیدتر از مواد مخدر صنعتی تولید و به جامعه عرضه می‌شود.

محمودی با انتقاد از کم کاری برخی مسؤولان در خصوص مواد مخدر و دخانیات ادامه داد: چرا برخی مسؤولان ذی‌ربط با کمال بی‌تفاوتی از کنار مسؤولیت‌های‌شان می‌گذرند، متأسفانه رشد بسیار مصرف سیگار و قلیان و عدم مراقبت لازم، زمینه‌ساز برخی معضلات دیگر شده است، البته من از برخی مدیران فعلی کاملاً ناامید هستم و انگیزه‌ای را برای ورود در این امور نمی‌بینم، اما امیدوار هستم مدیران آینده برای سرنوشت خانواده شهر و کشور تلاش کنند.

وی عنوان کرد: عده‌ای یاد گرفته‌اند وقتی بحث معضلات اجتماعی و فرهنگی مطرح می‌شود فوراً می‌گویند شما کار فرهنگی کنید، بله ما منکر کار فرهنگی نیستیم باید همه ما و مدیران دلسوز عرصه فرهنگ در این زمینه‌ها تلاش کند ولی باید این سوال را مطرح کنیم که ابزار قانون در اختیار کیست، آیا مدیران مسؤول نیستند.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: پارک‌ها و معابر و فضای مجازی و امثال این‌ها را رها کرده‌اند، مار و عقرب فرهنگی را به جان مردم انداخته‌اند و بعد می‌گویند کار فرهنگی کنید، گویا همه چیز را به بازی گرفته‌اند ولی ما به دولت آینده امیدوار هستیم، متأسفانه در این دولت در زمینه‌های فرهنگی و اخلاقی کوتاهی‌های بسیاری شده است که بعداً جای جبران هم نیست، لذا باید دولت آینده برای بهبود وضعیت تلاش کند.

محمودی با بیان اینکه ۱۲ تیرماه سالروز هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ مسافر مظلوم و بی دفاع است، گفت: ۶۶ کودک در این سال از میان رفتند و این از جنایت‌های فراموش نشدنی آمریکایی‌ها در حق ملت ایران است که هیچ‌گاه آمریکایی‌های وحشی بابت این جنایت نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه فرمانده ناو خودشان را تشویق هم کردند، چگونه دنیا چشم خود را در برابر این همه جنایت آمریکا می‌بندد.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند ما در خصوص آمریکا دچار اغراق گویی هستیم در حالی که هر کس با تاریخ آمریکا و جنایت‌های رژیم وحشی این کشور آشنا باشد می‌داند مهم‌ترین تفریح و سرگرمی آنها آدم کشی و تخریب کشور و سرزمین‌های دیگر است، مگر می‌توان تاریخ بمباران شیمیایی ژاپن را فراموش کرد، مگر می‌توان حامیان آمریکا از رژیم غاصب صهیونیست در شهادت کودکان مظلوم فلسطین را از یاد برد.

امام جمعه موقت ورامین اظهار کرد: دنیا طی سال‌های اخیر جنایت آمریکا را شاهد بوده و این است، تمام جنایت منافقان علیه انقلاب اسلامی با حمایت آمریکایی‌ها صورت گرفته است و امروز هم با تحریم‌های ضد انسانی همچنان به جنایت خود ادامه می‌دهد، البته به لطف الهی ملت ایران در طول این چهار دهه گذشته با استقامت مثال زدنی خود در برابر آمریکا ایستاده‌اند و خم به ابرو نیاورده‌اند.

محمودی با اشاره به حضور آگاهانه و مأیوس کننده ملت ایران در انتخابات عنوان کرد: این حضور نیز بار دیگر توانست توطئه‌های دشمن را خنثی کند علیرغم آن همه تبلیغات سو جهت عدم حضور مردم در انتخابات با توجه به شرایط کرونا، ملت ایران با حضور در انتخابات به یک جهاد انقلابی دست زدند و ریشه استکبار را متزلزل کردند ان‌شاءالله با ثبات قدم در این راه پایداری خود را به امام و شهدا نشان دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین خطبه نماز جمعه امام جمعه موقت ورامین ملت ایران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور به همراه هیأت عالی قضایی نیز در روز نخست از سفر به  استان هرمزگان به صورت سرزده از شعب مختلف دادگاه های تجدیدنظر و دادسرای شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

وی در دیدار چهره به چهره و گفت و گوی صمیمانه با برخی از قضات و کارکنان علاوه بر شنیدن درخواست های آنان، به بررسی تعدادی از پرونده های شعب از نظر نوع و نحوه رسیدگی و مواردی از این قبیل نیز پرداخت و اظهار کرد: همچنین از رسیدگی سریع‌ همراه با دقت به پرونده‌ ها نبایدغافل شد.

این مقام عالی رتبه قضایی در توصیه به کارکنان قضایی و اداری این مجموعه ها عنوان کرد: محور قرار دادن سند تحول قضایی برای پیشبرد امور و انجام وظایف محوله در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم امری ضروری است.
 

حجت الاسلام موحدی آزاد با بیان اینکه سند تحول قضایی ریل گذاری اصولی برای تعامل و ارایه خدمت بهتر به مردم است، تصریح کرد: انتظار می رود تمامی فعالان حوزه قضایی از راهکارهای بنیادین و جامع این سند در برنامه ریزی های خود برای جلب رضایت مردمی بهره بگیرند.

 دادستان کل کشور همچنین در سفر به میناب افزود: قضات ما از تمام ظرفیت های قانونی برای اعطای نهادهای ارفاقی به زندانیان در راستای کاهش جمعیت زندان و رفتن به سمت کاهش آسیب های اجتماعی بهره می گیرند، با این وجود در مواجه با مجرمان مرتبط با جرایم خشن به ویژه  قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ که زندگی مردم را به آتش اعتیاد می سوزانند هیچ گونه ترحمی نداشته و نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!