Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، «سهیل مهدی» در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به احتمال برگزاری مسابقات لیگ بیستم فوتبال با حضور تماشاگران اظهار داشت: تمایل داریم که مسابقات هفته پایانی با حضور هواداران برگزار شود اما نهایی شدن این تصمیم به مسوولان فدراسیون و رایزنی آنان با مدیران وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی درباره رای بازی پیکان و سایپا و درخواست استیناف ان نیز عنوان کرد: ما کمیته برگزاری مسابقات هستیم و ارکان کمیته استیناف خارج از سازمان لیگ و در مجموعه فدراسیون فوتبال هستند. امیدواریم این فضا هرچه زودتر فراهم شود و رای این مسابقه هم اعلام شود. 

او در پاسخ به این سوال که سوپر جام فوتبال ایران در فصل بیستم چه زمانی برگزار خواهد شد افزود: برای فصل آینده هم مسابقات تیم ملی مشخص شده و موضوع اصلی اردوهای تیم ملی است؛ باید ببینیم برنامه‌ریزی سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال چگونه خواهد بود. ۶ روز بعد از بازی با عراق، نمایندگان‌ ما در آسیا بازی دارند و اگر به مرحله بعد بروند ۷ روز بعد و پس از بازی با کره بازی خواهند داشت، فشردگی مسابقات شرایط را برای ما سخت‌ کرده است.  

 سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص تاریخ دقیق شروع فصل جدید لیگ عنوان کرد: برنامه ما برای شروع لیگ اول یا دوم مهرماه است، امیدواریم که بتوانیم در این تاریخ لیگ را شروع کنیم، چون اگر نتوانیم لیگ را در تاریخ مقرر شروع کنیم، اردوهای تیم ملی را پیش رو خواهیم داشت و مهرماه فشرده‌ای روبه‌روی ما خواهد بود. 

وی این را هم گفت: برنامه‌ریزی‌ لیگ را متناسب با برنامه‌های تیم ملی انجام می‌دهیم. در لیگ فضای برابری خواهیم داشت و هیچ تفاوتی بین تیم‌ها نداریم. اما در مسابقات بین‌المللی تیم ملی و نمایندگان کشورمان خط قرمز ما هستند و باید سعی کنیم حداکثر شرایط را فراهم کنیم. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان فوتبال ایران از طولانی شدن لیگ و جام حذفی خسته شدند. ما نیز از این شرایط خسته شدیم اما چاره ای نداریم زیرا می‌دانیم به چه دلیلی لیگ طولانی شد. امیدواریم که بتوانیم به یک مسیر منطقی برگردیم و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی جام حذفی ایرنا تیم ملی جام حذفی سهیل مهدی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد

 سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

چادرملو اردکان -  آلومینیوم اراک - ساعت ۱۸:۱۵ - ورزشگاه شهید نصیری یزد

تراکتور تبریز - مس رفسنجان - ساعت ۱۹ - ورزشگاه یادگار امام تبریز

گل گهرسیرجان - هوادار تهران  - ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ملوان بندر انزلی  - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی