Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط ثبت‌نام ترم تابستانی سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ دانشگاه صنعتی سهند به صورت الکترونیکی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی سهند برای ترم تابستانی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت الکترونیکی (مجازی) ثبت نام می‌کند.

به اطلاع می‌رساند؛ حداکثر واحد انتخابی دانشجو با احتساب دروس پروژه کارشناسی و کارآموزی ۶ واحد خواهد بود دانشجویان شاهد و ایثارگر در صورت کسب معدل کل ۱۴ به بالا می‌توانند ۸ واحد درسی را برای ترم تابستان اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حداکثر واحد انتخابی ترم تابستان با احتساب پروژه کارشناسی و کارآموزی و حداکثر ۲ عنوان درس معرفی به استاد جهت فارغ التحصیلی ۸ واحد و برای دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۰ واحد است.


انتخاب دروس ذکر شده با رعایت کلیه آئین نامه ها و مقررات آموزشی (پیشنیاز، همنیاز و ...) انجام می‌پذیرد.


دانشجویانی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد اقدام کنند که قبلا دروس مذکور را انتخاب و موفق به گذراندن آن نشده اند (مردود و یا حذف پزشکی) و یا دانشجویانی که ترم آخر بوده و با انتخاب این دروس در تابستان ۴۰۰-۹۹ فارغ التحصیل خواهند شد.


پس از انتخاب دروس، امکان حذف یا اضافه وجود نخواهد داشت.


تشکیل کلاس در هر درس منوط به رسیدن تعداد دانشجویان متقاضی به حد نصاب لازم خواهد بود.


تمامی کلاس‎‌ها‌ی ترم تابستانی بصورت الکترونیکی (آنلاین یا آفلاین) برگزار خواهد شد.

 


شهریه ثابت ترم تابستانی و شهریه متغیر طبق جدول ذیل می‌باشد و دانشجویان پس از انتخاب واحد ملزم به پرداخت آنلاین در بازه زمانی ۲۹ تا ۳۰ تیرماه است. بدیهی است عدم پرداخت و نهایی کردن انتخاب واحد در بازه زمانی فوق، به معنی انصراف از انتخاب واحد بوده و توسط اداره آموزش دروس انتخابی حذف خواهد شد.


امکان استرداد شهریه پس از ثبت نام و انتخاب واحد وجود ندارد. چنانچه به هر علتی تشکیل کلاس از طرف دانشگاه میسر نشد، شهریه پرداختی دانشجو عیناً عودت داده خواهد شد.


ثبت نام و انتخاب واحد از ۲۶ تا ۲۷ تیرماه و تحت وب خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی سهند تقویم آموزشی آموزش مجازی ترم تابستانی انتخاب واحد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌