Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک گروه فیلمبرداری از رژیم صهیونیستی  وارد منطقه تبوک در شمال غرب عربستان سعودی شده و بخش‌هایی از فیلم  ballads of the exodus را در کوه «اللوز» فیلمبرداری کرده‌اند.

به نوشته وبسایت پی‌آر نیوزوایر، «محمد بن‌سلمان» شخصا دستور داده بود تا مقامات سعودی با این گروه همکاری کرده و تجهیزاتشان را فراهم و نیازهای آنان را براورده سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم  به نام  ballads of the exodus به روایت بخشی از زندگی حضرت موسی (ع) در بخش سفر خروج می‌پردازد و دارای پس زمینه سیاسی است و به نظر می‌رسد با هدف ترویج سازش میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ساخته شده است.

از آن‌جایی که فیلم مذکور طی روزهای آتی در تل آویو اکران خواهد شد، بنابراین سفر این گروه فیلمبرداری به عربستان باید برای ماهها پیش بوده باشد.

داستان فیلم حول کوه «اللوز» در منطقه تبوک می‌چرخد، کوهی که بسیاری از یهودی‌ها، آن را کوه سینای واقعی می‌دانند. موضوعی که شک و تردیدها در خصوص اهداف پشت پرده این همکاری سینمایی را برانگیخته است.

 

 

به گفته کارشناسان، محمد بن‌سلمان تلاش دارد تا موضوع سازش را در چند محور پیش ببرد و در این میان اقناع افکار عمومی عربستان برای علنی کردن این رخداد برای بن‌سلمان اهمیت بالایی دارد. فعالیت رسانه‌‌ای و هنری گسترده برای بیان مزایای ادعایی سازش با هدف آماده کردن ذهن مخاطب داخلی یکی از اقدامات است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد بن سلمان فیلمبرداری اسرائیل سازش بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند