Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «سیدمحسن محمودی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین در مصلای صاحب‌الزمان(عج) اظهار داشت: ۱۲ تیرماه سالروز هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ مسافر مظلوم و بی دفاع است که در آن فقط ۶۶ کودک به شهادت رسیدند.


وی افزود: هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری توسط آمریکا، جنایتی فراموش نشدنی در حق ملت ایران است که دولتمردان این کشور بابت این جنایت نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه فرمانده ناو خود را مورد تشویق قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمودی اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند که ما در خصوص آمریکا دچار اغراق گویی هستیم در حالی که هرکس با تاریخ آمریکا و جنایت‌های رژیم وحشی این کشور آشنا باشد، به خوبی می‌داند مهمترین تفریح و سرگرمی آن‌ها آدم کشی و تخریب کشور و سرزمین‌های دیگر است؛ چراکه تاریخ هیچگاه بمباران اتمی ژاپن را فراموش نمی‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: حمایت آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی در شهادت کودکان مظلوم فلسطین، جنایت منافقان در ترور مردم بی‌گناه ایران، کودتاها و فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی و تحریم‌های ضد انسانی علیه ایران تنها بخشی از جنایات آمریکا علیه مردم ما است و این جنایات  این کشور را به دشمن اصلی اسلام تبدیل کرده است.

وی با تقدیر از حضور با شکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور با شکوه مردم در انتخابات، بار دیگر توانست توطئه‌های دشمن را خنثی کند و با وجود آن همه تبلیغات سو به منظور مشارکت نکردن مردم در انتخابات، ملت ایران با حضور در انتخابات به یک جهاد انقلابی دست زدند و ریشه استکبار را متزلزل ساختند.

محمودی با اشاره به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی به دست منافقان کوردل در سال ۱۳۶۱ اظهار داشت: شهادت‌ افرادی همچون آیت الله صدوقی، اسناد رسوایی منافقینی هستند که امروز خود را مدافع حقوق ملی ایران معرفی می‌کنند و مدعی نجات ملت ایران هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: مواد مخدر سهم مهلک و ویرانگری در جوامع بشری دارد که توسط اربابان قدرت ترویج شده و اساساً در رأس باندهای بزرگ مواد مخدر کسانی قرار دارند که با اصحاب قدرت در جهان مرتبط هستند.

ریشه تمام ناامنی‌های منطقه در حضور آمریکا است
امام جمعه خیرآباد ورامین نیز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به حضور ۲۰ ساله آمریکا در منطقه غرب آسیا، گفت: ریشه تمام ناامنی‌های منطقه در حضور آمریکا است.

حجت الاسلام «جعفر طزری» افزود: حضور ۲۰ ساله آمریکا در منطقه غرب آسیا، چیزی جز ایجاد ناامنی و بی ثباتی نداشته و ریشه همه این ناامنی‌ها حضور آمریکا در منطقه است.

وی افزود: هنگامی که داعش به نزدیکی حرم اهل بیت (ع) در عراق رسید با فتوای مرجعیت گروهای مردمی برای تشکیل بسیج مردمی یا همان حشد الشعبی تشکیل شد و این گروه‌ها با همراهی نیروهای نظامی عراق و مستشاران ایران اسلامی توانستند فتنه داعش در عراق را کور کنند.

طرزی اظهار داشت: این اقدام، برای آمریکای جنایتکار گران آمد و تمام توان خود را برای انحلال این نیروها به کار برد و بعضاً توانست بعضی از این تیپ‌ها را از حشد الشعبی جدا کند.

وی گفت: آمریکا بارها به مواضع نیروهای حد الشعبی حمله ور و عزیزانی را به شهادت رساند ولی امروز حشد الشعبی در عراق خاری در چشم آمریکا است.

طرزی یادآور شد: دولتمردان آمریکا تلاش می کنند با فشار بر دولت عراق، این نیروها را خلع سلاح و منحل کند اما رژه نیروهای حشد الشعبی در عراق و با حضور مسئولان درجه یک کشور همچون الکاظمی نخست وزیر عراق پایان توطئه انحلال این نیروهای مردمی بود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش ورامین ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش ورامین انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش ورامین ایالات متحده آمریکا حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد