Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی سرپرست کمیته سازمان لیگ برتر فوتبال درباره اینکه آیا هفته پایانی مسابقات لیگ با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد اظهار داشت: نهایت تعامل و همکاری ما این است تا آنجا که امکان دارد بتوانیم حضور هواداران را در ورزشگاه‌ها داشه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند این مسائل بستگی به تصمیمات مسئولان فدراسیون فوتبال دارد که بتوانند با مدیران وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به هماهنگی خوبی دست پیدا کنند. ما با کمال میل آماده هستیم، اما هنوز مجوزی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها صادر نشده است و امیدوارم در این هفته نتیجه این موضوع هم مشخص شود.

رأی بازی پیکان و سایپا خارج از سازمان لیگ فوتبال است

سرپرست کمیته سازمان لیگ برتر فوتبال درباره اعلام رأی بازی ۲ تیم پیکان و سایپا و اینکه چه زمانی رأی این دیدار صادر می‌شود بیان کرد: واقعیت این است که ما مسئول برگزاری مسابقات لیگ هستیم و ارکان کمیته استیناف خارج از سازمان لیگ بوده و در مجموعه فدراسیون فوتبال قرار دارد. امیدوارم هر چه زودتر رأی این بازی اعلام شود. در هر صورت رقابت‌های لیگ برتر هفته‌های پایانی خودش را پشت سر می‌گذارد و اگر دوستان به ما کمک کنند و رأی این بازی را هر چه زودتر اعلام کنند، قطعا ما هم مانند مردم از این قضیه خوشحال خواهیم شد.

اگر سوپرجام را در تعطیلات لیگ برگزار نمی‌کردیم، دیگر نمی‌توانستیم آن را برگزار کنیم

مهدی در پاسخ به این سوال که با وجود فشردگی مسابقات لیگ و همچنین بازی‌های ملی، دیدار سوپرجام این فصل چه زمانی برگزار می‌شود گفت: درباره سوپرجام باید این نکته را عرض کنم که ما ابتدای فصل گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا یک ماه در قرنطینه بودیم و همین اتفاق باعث شد تا برنامه برگزاری سوپرجام را به نیم فصل دوم منتقل کنیم. متاسفانه در نیم فصل هم نتوانستیم این بازی را برگزار کنیم و اگر در تعطیلی لیگ سوپرجام را برگزار نمی‌کردیم، دیگر نمی‌توانستیم این بازی را برگزار کنیم. برای فصل بعد برنامه مسابقات تیم ملی مشخص شده است و موضوع اصلی ما هم در سازمان لیگ اردو‌های تیم ملی خواهد بود. باید ببینیم سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال چه برنامه ریزی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پیروانی: بازی کردن در هوای آبادان سخت است/ از تیم نفت مسجد سلیمان تشکر می‌کنم
فشردگی بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا کار ما را سخت کرده است

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال ادامه داد: ۶ روز بعد از بازی با عراق در مقدماتی جام جهانی، نمایندگان کشورمان باید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. آن‌ها اگر بتوانند به مرحله بعد صعود کنند، در آن صورت ۷ روز بعد از بازی با کره جنوبی باید به میدان بروند. فشردگی بازی‌ها کار ما را هم بسیار سخت کرده است. امیدوارم برنامه‌های تیم ملی هر چه زودتر توسط اسکوچیچ اعلام شود تا ما هم بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای بازی‌های لیگ برتر داشته باشیم.

برنامه ریزی ما برای شروع لیگ، اول یا دوم مهر ماه است

مهدی درباره اینکه مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتبال از چه زمانی شروع می‌شود عنوان کرد: برنامه ریزی ما برای شروع هفته اول لیگ برتر اول یا دوم مهر ماه است. امیدوارم بتوانیم در این تاریخ بازی‌های لیگ را شروع کنیم، زیرا اگر نتوانیم بازی‌ها را سر موعد مقرر برگزار کنیم، در آن صورت اردو‌های تیم ملی را در پیش خواهیم داشت و به همین دلیل مهر ماه بسیار فشرده‌ای رو به روی ما خواهد بود.

در مسابقات بین المللی، تیم ملی و نمایندگان کشورمان خط قرمز ما هستند

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال همچنین درباره اینکه به دلیل هم پوشانی لیگ آینده و مسابقات تیم ملی و بازی‌های لیگ قهرمانان، چه برنامه‌ای برای بازی تیم‌هایی دارد که از بازیکنان ملی پوش برخوردار هستند نیز گفت: ما برنامه ریزی بازی‌های لیگ را متناسب با برنامه‌های تیم ملی انجام می‌دهیم. ما در لیگ برتر شاهد فضای برابر هستیم، اما در مسابقات بین المللی، تیم ملی و نمایندگان کشورمان خط قرمز ما هستند و باید سعی کنیم حداکثر شرایط ممکن را برای آن‌ها فراهم کنیم.

تا آنجا که جدول مسابقات اجازه دهد به تیم‌ها کمک می‌کنیم

مهدی افزود: همان طور که امسال ضرر نکردیم و شاهد هستیم که ۳ نماینده کشورمان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. اگر فولاد خوزستان با پنجره بسته رو به رو نمی‌شد، قطعا آن‌ها هم می‌توانستند به مرحله بعد صعود کنند. در هر صوت تا آنجا که جدول مسابقات به ما اجازه دهد به تیم هایمان کمک خواهیم کرد.

همه از طولانی شدن مسابقات لیگ خسته شده‌اند

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: ما واقعا دلمان برای بازیکنان می‌سوزد. همه از طولانی شدن مسابقات لیگ خسته شده‌اند، اما باید بدانیم که این به تعویق افتادن بازی‌ها به چه دلیل بوده است. سال گذشته ما یک ماه را به خاطر قرنطینه بودن از دست دادیم. بعد از آن بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا شروع شد که روی هم رفته ۱۲ هفته تعطیلی داشتیم. به هر حال همه این موارد خارج از مدیریت سازمان لیگ بوده است و امیدوارم بتوانیم به یک مسیر منطقی برگشته و برنامه ریزی درستی برای فصل بعد انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال سهیل مهدی سازمان لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سرپرست کمیته بازی های لیگ مسابقات لیگ برگزار کنیم برنامه ریزی تیم ملی تیم ملی مهر ماه بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری