Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، فرشید اسماعیلی می گوید داوران باید تلاش کنند VAR وارد ایران شود.

 فرشید اسماعیلی در واکنش به اتفاق های بازی با آلومینیوم اراک و مردود اعلام شدن گل این تیم به رسانه طرفداری گفت:

من اگر جای داوران ایرانی بودم، سوت نمی زدم تا وقتی VAR وارد ایران شود. سخت ترین کار در ایران داوری است و واقعا داوران تحت فشار هستند چون در یک لحظه تصمیم گرفتن واقعا سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

وقتی داوری به خاطر آمدن VAR  اینقدر راحت شده و آنها این فرصت را دارند تا صحنه ها را بررسی کنند، سوال من این است چرا یک بار داوران با هم متحد نمی شوند تا چنین سیستمی را وارد ایران کنند؟ مگر غیر از این است با آمدن این سیستم کار خودشان راحت تر می شود؟

هافبک استقلال در مورد مردود اعلام شدن گل تیمش در بازی با آلومینیوم اراک گفت:

در آن صحنه من پاس دادم و اصلا توپ به پای مهدی قائدی نخورد، به فرض محال هم که خورده باشد آنطور که ما صحنه را دیدیم ۲ مدافع آفساید را پر کرده بودند. من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما این را باید بگویم که در بازی های فشرده ای که تیم حریف با نفرات زیاد دفاع می کند، موقعیت درست کردن خیلی سخت است. طبیعی است وقتی گل درست تیم از سوی داور مردود می شود دیگر کار خیلی سخت می شود. هنوز هم از تصمیم داور شوکه هستم و نمی دانم چه بگویم ولی ۳ امتیاز قطعی از دست ما پرید.

فرشید اسماعیلی در مورد داوری بازی پرسپولیس برابر مس رفسنجان گفت:

برای من این سوال وجود دارد چطور می شود در یک بازی داور کارت زرد حریف را بعد از چند دقیقه وتو می کند و خطا را به نفع تیم دیگر اعلام می کند، نکند VAR برای یک تیم به ایران آمده است؟  اگر قرار است در بازی های لیگ از VAR استفاده شود همه استقبال می کنند. اگر این اتفاق رخ بدهد و یا داوران با روش های دیگر فرصت بازبینی تصمیم خود را داشته باشند، می توانند با صبر و بررسی بیشتر تصمیم بگیرند و قطعا اشتباهات کمتر می شود.

او در مورد صحنه ای که بازیکنان آلومینیوم اعتقاد داشتند خطای هند پنالتی انجام داده گفت:

همانطور که کارشناسان داوری هم تایید کردند قبل از اینکه توپ به دست من برخورد کند، بازیکن حریف مچ پایم را زد. حتی وقتی داور سوت زد بازیکنان آلومینوم فکر می کردند خطایشان اعلام شده و به سمت داور رفتند تا اعتراض کنند. واقعا فکر کردم مچ پایم دوباره آسیب دید که خدا رحم کرد. توپ به دست من برخورد کرد اما صد در صد قبل از آن خطا شد.

اسماعیلی در پایان گفت:

من فقط یک چیزی می خواهم بگویم، هواداران استقلال به خدا گناه دارند. آنها دلخوشی دیگری ندارند و وقتی این اتفاق ها را می بینند، عذاب می کشند. آنها هر بازی را به عشق استقلال تماشا می کنند و به خدا خیلی عذاب می کشند. واقعا دلم مان برای آنها می سوزد که اینقدر باید عذاب بکشند.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، آزمون کسب اولین درجه و ارتقا درجه داوری آسیا در رقابت های آسیا میانه به میزبانی سمرقند ازبکستان برگزار شد. در این آزمون ۱۸ داور از ایران در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند و موفق به کسب درجه داوری (JB) آسیا شدند. از استان خوزستان هم حسین مقدم داور جوان و خوش آتیه استان توانست در بخش کومیته و کاتا به این مهم دست یابد.

گفتنی است؛ مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد. که تا بیش از این استان خوزستان ازمحدود استان های کشور بود که داور آسیایی نداشت.

مسابقات کاراته آسیا میانه از ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و داوران کشورمان که در این آزمون موفق شده اند در این رویداد قضاوت خواهند کرد.

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902782

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند