Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امتداد - ۵۰ واحد مسکن محرومان در روستای دوشان سنندج با تسهیلات بانک ملی ایران افتتاح و به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان کردستان در مراسم بهره برداری از این واحدهای مسکونی که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، گفت: بانک ملی ایران همواره سعی داشته نقش خود در بخش مسئولیت های اجتماعی را به خوبی ایفا کند و در این راستا با پرداخت تسهیلات مناسب و کم بهره، در حمایت از اقشار محروم جامعه کوشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بانک ملی ایران با پرداخت بیشترین سهم در بخش مسکن روستایی در بین شبکه بانکی استان کردستان توانسته است وظیفه خود در حمایت از اقشار کم بضاعت را به خوبی انجام دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: این طرح شامل ۱۰ بلوک با مساحت عرصه یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعیانی سه هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که متراژ هر واحد ۶۰ متر مربع است.

رضا قادری افزود:برای هر یک از این واحدها ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات روستایی، ۱۵۷ میلیون ریال تسهیلات حساب ۱۰۰ امام (ره) و ۲۵۰ میلیون ریال آورده متقاضی هزینه شده و بانک ملی ایران هم با پرداخت تسهیلات، حامی اصلی این پروژه بوده است.

وی بیان کرد: از ۵۰ واحد مسکونی، ۱۵ واحد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۱ واحد به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بقیه به اقشار کم‌درامد واگذار شده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاداسلامی کشور امروز در شورای استانی دانشگاه آزاد کردستان با بیان اینکه فارغ التحصیلان بدون مهارت دچار کمبود کار و شغل خواهند شد گفت باید با ورود رشته‌های مهارتی و مهارت آموزی زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

سروری مجد در این جلسه از ایجاد سامانه پژوهش یاب برای رصد فعالیت دانشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت ساماندهی امور جذب هیئت‌های و جلوگیری از رکود علمی از اهداف ایجاد این سامانه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این جلسه از ثبت نام ۱۳ هزار و ۶۴۲ دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت امسال ۳۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش دانشجو داشته ایم.

میمنت آبادی گفت دانشگاه آزاد استان کردستان در حال حاضر در بیش از ۳۰۰ رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند و پارسال ۸ رشته به رشته‌های آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

در ادامه این مراسم مرکز آموزش و توسعه فناوری‌های پیشرفته این دانشگاه در راستای تحقق مهارت آموزی در دانشگاه افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد