Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار جمعی از کارکنان ارتش و خانواده ایشان، از حضور پرشور، انقلابی و آگاهانه آحاد کارکنان و خانواده بزرگ ارتش در حماسه انتخابات 1400 قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار حماسه حضور و مشارکت چشمگیر کارکنان و خانواده بزرگ ارتش را نشانه بصیرت انقلابی و درک صحیح آنان دانست و افزود: خداوند منان را به پاس حضور حداکثری کارکنان و خانواده متعهد، وظیفه  شناس و آگاه ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در تعیین سرنوشت کشور در انتخابات، شاکر و سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی خاطر نشان کرد: ارتش قهرمان، مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران که کارنامه درخشانی از سالها مجاهدت، ایثار و فداکاری فرزندان غیور ملت دارد و همواره در مسیر نورانی شهدا و ایثارگران قدم بر می دارد این بار نیز با لبیک  به ندای رهبر عزیز خود و در همگامی با ملت غیور ایران سربلند اسلامی با حضور ۷۸ درصدی پای صندوق های رای بار دیگر حماسه آفرید .
فرمانده کل ارتش یادآورشد: بدون تردید  بخش اعظم توفیقات ارتش در همه صحنه ها مرهون شکیبایی و همراهی مومنانه همسران و فرزندان کارکنان جان برکف ارتش است و لازم است  سلام و درود خود را به خانواده بزرگ و نجیب ارتش تقدیم کنم.
سرلشکر موسوی با قدردانی از این حضور تعیین کننده که به برکت خون شهیدان راستین و جنت مکان و پایبندی به آرمانهای مقدس نظام  و در سایه الطاف بی کران الهی رقم خورده است افزود: سجده شکر بر آستان احدیت بجا می آورم و از درگاه حضرتش توفیق مستدام برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده بزرگ و عزیز ارتش قهرمان در صیانت از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران عزیز خواستارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر سرلشکر موسوی فرمانده كل ارتش انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران کارکنان و خانواده خانواده بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد