Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمدعلی حیدریان در نشست منتخبین شورای ششم اسلامی شهر بناب با نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 64 درصد درآمد شهرداری بناب صرف حقوق و مزایای پرسنل و هزینه های جاری شهرداری می شود؛ اظهار داشت: تنها 36 درصد بودجه شهرداری بناب صرف امورات عمرانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جمع هزینه های جاری و حقوق ماهیانه پرسنل شهرداری بناب 40 میلیارد ریال است؛ افزود: متأسفانه با این اوصاف دورنمای شهرداری بناب خوب و قابل تعریف نیست.

وی با بیان اینکه برای تحقق هزینه های شهرداری نیاز به هم افزایی داریم؛ تصریح کرد: وضعیت موجود در شهرداری قابل قبول نیست و برای اینکه از شرایط فعلی بحران خارج شویم، نیازمند حضور سرمایه گذاران در بناب هستیم.

این منتخب شورای ششم اسلامی شهر بناب یادآور شد: برای اینکه بتوانیم سرمایه گذاران خوبی برای توسعه شهر بناب جذب کنیم، باید به مسائل حاشیه ای و اختلافات درونی و بیرونی خاتمه دهیم و این امر زمانی محقق خواهد شد که تمام مسئولان شهرستان همدل و هم قسم شوند.

این گزارش حاکی است، در این نشست سایر منتخبین دوره ششم شورای اسلامی شهر بناب نیز دیدگاه های خود در خصوص بهبود شرایط موجود و لزوم تعامل و همکاری با مسئولان شهرستان را بیان کردند.

انتهای پیام/60004

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری بناب حقوق شهرداری بناب شورای شهر بناب خبرگزاری فارس فارس تبریز شهرداری بناب شهر بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا