Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه حل مشکلات کشور به دست غرب نیست و نباید در انتظار آن‌ها بود، ابراز داشت: تجربه این چهار دهه نشان داد که دشمن تنها حفظ منافع خود در قبال کشورهای دیگر را دنبال می‌کند و هیچ زمان خیرخواه ملت ایران نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه گشودن گره حل مشکلات کشور تنها با تکیه زدن بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از نیروهای درون امکان‌پذیر است، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون هرکجا با یکدیگر اتحاد و همبستگی داشتیم دشمن مأیوس شده است لذا باید حل چالش‌ها انسجام همه اقشار ضرورت دارد.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه علیرغم سایه‌افکنی کرونا در همه بخش‌ها به‌ویژه در انتخابات اما شاهد حضور گسترده و چشمگیر همه مردم و گروه‌ها پای صندوق‌های رأی بودیم، ابراز داشت: تجربه اثبات کرد که توطئه و دسیسه‌های دشمن هیچ گاه تمامی ندارد لذا تنها با عنصر وحدت می‌توان همچنان که بوده پیروز میدان باشیم.

عبدوس بابیان اینکه تحریم‌ها، برجام و مشکلات خاص اینها نیز به قوت خود باقی است، تصریح کرد: این موارد نشان می‌دهد که با اختلاف و تفرقه جایی در درون ندارد لذا حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور حائز اهمیت است و این مهم که می‌بایست به قوت خود باقی بماند.

وی افزود: انتظار می‌رود رویه عدالت محوری قوه قضائیه نیز با انتصابات جدید همچنان تداوم داشته باشد که البته رئیس جمهور منتخب نیز با همین رویکرد با رقبای انتخاباتی دیدار کرد از راهکارهای آنان برای رفع چالش‌ها بتواند در راستای بهبود اوضاع کشور استفاده کند.

کد خبر 5248939

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ایلام شیوع کرونا انتخابات 1400 کنکور سراسری اردبیل عکس استانها مواد مخدر واکسن کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشورهای آفریقایی هستیم
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • آماده تبادل ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های ایران باکشورهای آفریقایی هستیم