Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان در پیامی با تبریک انتصاب محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه گفت: تمام تلاش خود را برای استمرار تحول و ارتقای قوه قضائیه جهت خدمت رسانی به مردم به کار گیرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبانی به مناسبت انتصاب غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای دامت تأییداته

انتصاب جنابعالی به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که نشان از اعتماد ویژه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به آن جناب و لحاظ سوابق انقلابی و تجربه گرانسنگ شما در امور قضایی است ان‌شاءالله برای نظام اسلامی و قوه قضائیه، مبارک و مایه خیر و برکت باشد.

این جانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته و آرزوی دوام توفیقات جنابعالی و همکاران خدوم دستگاه قضایی، امیدوارم تمام تلاش خود را برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری که در حکم معظم له بر آن‌ها تاکید شده، مبذول دارید تا شاهد استمرار تحول و ارتقای آن قوه جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای نگهبان اژه ای قوه قضاییه آیت الله جنتی قوه قضائیه دبیر شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت