Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:07:34 GMT

جنتی به اژه‌ای تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۶۵۸۳

جنتی به اژه‌ای تبریک گفت

آیت‌الله جنتی در پیامی انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای دامت تأییداته

انتصاب جنابعالی به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که نشان از اعتماد ویژه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به آن جناب و لحاظ سوابق انقلابی و تجربه گرانسنگ شما در امور قضایی است ان‌شاءالله برای نظام اسلامی و قوه قضائیه، مبارک و مایه خیر و برکت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته و آرزوی دوام توفیقات جنابعالی و همکاران خدوم دستگاه قضایی، امیدوارم تمام تلاش خود را برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری که در حکم معظم له بر آنها تاکید شده، مبذول دارید تا شاهد استمرار تحول و ارتقای آن قوه جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

/ ایسنا

 

 

 

 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»