Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دوحه نیوز، عربستان سعودی به دلیل میزبانی از عوامل و بازیگران رژیم صهیونیستی برای فیلمبرداری یک فیلم با نام  «ballads of the exodus» در این کشور مورد انتقاد قرار گرفت.

عربستان در پی روابط پنهانی و در آستانه توافق صلح بین رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی، در‌های کشور خود را به روی یک گروه فیلمبرداری رژیم صهیونیستی برای تولید این فیلم باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بار است که  فیلمی با این چنینی و با داشتن بازیگران و خدمه کاملا اسرائیلی در عربستان سعودی مورد انتقاد شدید قرار می‌گیرد.

در این فیلم به جزئیات زندگی حضرت موسی (ع) پرداخته می‌شود و گفته شده فیلمبرداری آن در عربستان سعودی فقط به دلیل اقدامات سایر کشور‌های عربی در جهت امضای توافق نامه‌ صلح با رژیم صهیونیستی است. عربستان سعودی علیرغم  واکنش‌ها و انتقادات در این باره، از ادامه این اقدام صرف نظر نکرده است.

با این حال، کاربران در توییتر حضور بازیگران و عوامل اسرائیلی در عربستان سعودی را آغاز پنهان کاری از دشمنی دروغین بین دو کشور توصیف کردند.

در توییتی دیگر آمده است : همه چیز آشکار خواهد شد.

پیش از این نیز عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دلیل میزبانی مقامات صهیونیستی، بازرگانان و سایر افراد با وجود خشم جهانی و مخالفت جناح‌های فلسطینی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

 امارات متحده عربی نیز این هفته با افتتاح رسمی سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی  با انتقاداتی روبرو شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان سعودی رژیم صهیونیستی کاربران توییتر رژیم صهیونیستی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه