Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه کاشان با بیان اینکه مدعیان تدبیر با بی‌تدبیری موجب نارضایتی مردم شدند، گفت: دولت جدید با کسری بودجه ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی مواجه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان‌، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به مناسبت‌های پیش رو و مناسب های گذشته اظهار داشت: 28 خرداد موفقیت و حماسه زیبایی خلق شد و کمتر از 40 روز دیگر سکان اداره کشور در دست دولت سیزدهم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با دو مسئله مهم اقتصادی رو به رو است، افزود: از یک طرف مشکلات اقتصادی کشور بسیار گسترده و بلاتکلیف است و انتظار رفع مشکلات اقتصادی در مدت زمانی کوتاه بسیار و بسیار بالا است و مردم انتظارات فراوانی دارند و از این سو مدیریت افکار عمومی و منطقی کردن خواسته‌های مردم از مهمترین اقدامات است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه دولت سیزدهم در شش ماهه اول خود با کسری بودجه 500 هزار میلیارد تومانی مواجه است، ابراز داشت: هزینه‌های دولت به دلیل تورم و عدم پیش‌بینی منابع مورد نیاز کسری بسیار زیادی دارد و یکی از اختلافات دولت و مجلس در بودجه 1400 نبود شفافیت در بودجه است.

وی با بیان اینکه دولت فعلی بر روی سه منبعی برای درآمد حساب باز کرد که غیرواقعی بود، گفت: آینده به اصطلاح اوراق قرضه، فروش خیالی روزانه دو میلیون و 300هزار بشکه نفت و میعانات گازی و دلبستگی به انجام توافق برجام و آزادسازی منابع ارزی کشور منابع دولت فعلی است که هیچکدام واقعی نیست.

قانون بودجه برای افزایش سقف ارز تخصیصی به واردات نهاده‌های دامی اصلاح می‌شوداولویت تسویه اوراق دولتی حتی از محل تنخواه بانک مرکزی/حداکثر تنخواه دولت در بودجه، چند هزار میلیارد تومان است؟بودجه بهداشت و درمان استان قزوین 120درصد افزایش یافت

سلیمانی دولت برای پرداخت هزینه جاری همه جامعه مانند حقوق کارگران و کارمندان اقدام به چاپ پول بدون پشتوانه کرد، تصریح کرد: دولت با وجود کمبود بودجه هزینه جاری دستگاه‌ها را افزایش داد و بررسی‌ها نشان می‌دهد در دوره آقای عبدالناصر همتی پایه پولی از 220میلیارد تومان به 489هزار میلیارد تومان افزایش داد.

وی با بیان اینکه دست دولت در تأمین منابع مورد نیاز خالی است، تأکید کرد: مدعیان تدبیر متأسفانه با بی‌تدبیری و ناکارآمدی نارضایتی مردم را افزایش دادند چراکه اقتصاد کشور را شرطی کرده بودند و با دو قطبی کاذب مقصرتراشی کرده و در نهایت یدس و ناامیدی را افزایش دادند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه شعارهای انتخاباتی سال 92 و 96 به سرانجام نرسید، افزود: در این سال‌ها متأسفانه سفره مردم کوچکتر و خالی‌تر کرد اما الان شرایط پیش رو به حمدالله قوه مقننه و مجریه هم دستی پیدا کردند اما یک دست شدن به معنی پوشاندن معایب نیست بلکه باید از لحاظ سیاسی باید آنچنان رشد کنند که مشکلات درونی همدیگر به سان آدینه نشان دهند.

وی با بیان اینکه جریان اصولگرا باید به تقوا و خودداری مجهز باشد و گرنه انحرافات اجتماعی به وجود می‌آید، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی فرمودند که اگر یک جریان چپ در کشور وجود نداشت لازم بود که یک جریان چپ در کشور ایجاد شود تا رقابت کار وجود داشته باشد.

سلیمانی با بیان اینکه یک دستی اگر تقوای سیاسی نباشد، انحراف اجتماعی را ایجاد می‌کند، گفت: باید از این وضعیت استقبال کرد و بهانه‌ای در این زمینه وجود ندارد و برای مردم نیز ارزشی نخواهد داشت در حالی که مشکلات کشور بسیار زیاد است اما از سوی دیگر ظرفیت های کشور بسیار بالا است.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به دیدار خود با رئیس اداره جهاد کشاورزی و ظرفیت‌های سرشار منطقه تصریح کرد: باید به مسئله اقتصاد با نگاه به ظرفیت‌های درونی توجه کرد در حالی که برخی مشکلات اقتصادی را می توان در مدت کوتاهی حل کرد چراکه بیش از 60 درصد از مشکلات امروز به سوء مدیریت برمیگردد و با جبران آن تحول اقتصادی قابل توجهی در بازه زمانی مختلف شاهد هستیم.

 شورای اسلامی جدید زمینه خدمتگذاری را برای مردم فراهم کنند 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رفع شبهه در خصوص عوارض واکسن ایرانی در جمع قوه قضائیه حاضر شد و با امیدواری برای رفع مشکلات مردم سخنرانی کردند و از حماسه مردم در انتخابات تحلیل خود را بیان کردند.

وی ضمن ابراز امیدواری سه قوه در عزم جدی آنان در رفع مشکلات کشور افزود: با توجه به تمام جوانب و فعالیت‌های صورت گرفته برنده انتخابات مردم بودند و با توجه به هم رای بودن سه قوه امیدوار به این هستیم تا کشور در ریل خودکفایی قرار گرفته شود.

امام جمعه اردستان گفت: در 11 تیر 60 آیت‌اله صدوقی امام جمعه یزد در محراب شهادت به شهادت رسید آنهم به دست منافقین که همه این‌ها توسط آمریکا صورت گرفت و در همین ماه هواپیمای مسافربری ایران را با زن و کودک در هوا منفجر کردند و این وحشی‌گریشان روز به روز بیشتر می شود.

حجت‌الاسلام دهشیریضمن انتقاد از عدم پایبندی به قوانین بین‌المللی ابراز داشت: رسوایی که خارجی‌ها داشته‌اند در جهان منفور شدند و دیدیم یک هزار نوجوان را که جنازه‌شان در کانادا از زیر خاک بیرون کشیدند و رسوایی دیگر را به پیشانی خود زدند و اینها به حقوق و قوانین بین المللی پایبند نیستند.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز 14 تیر روز شهرداری و دهیاری‌ها گفت: جا دارد تا مسئولان از این قشر زحمت کش تجلیل کنند و با شورای جدید هم بتوانند زمینه خدمتگذاری را برای مردم داشته باشند و از مردم که تلاش کردند تا تنور انتخابات داغ شود تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه کاشان هزار میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند و باید از ظرفیت نظام تعلیم و تربیت بیش از این استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و جمعی از کارگران و نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل، اظهار داشت: عزت، استقلال و عظمت یک کشور مرهون تحولات علمی است؛ چرا که علم سلطان است و مبدأ تغییر و تحول در جامعه به شمار می‌رود.

وی ضرورت بها دادن به نظام تعلیم و تربیت را با توجه به نقش تأثیرگذار آن در تربیت نخبگان و نیروهای کارآمد جامعه یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه محور و اساس تحول و توسعه نیروی انسانی است، باید به نظام آموزش و پرورش بها داده شود تا بهترین و خلاق‌‌ترین نیروها در این مجموعه پرورش یافته و تحویل جامعه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلم خیر و نیک، معلم سرشار از برکت برای جامعه و حرکت پیشرونده آن است و باید همه قدر این نیروهای ارزشی را بدانیم و در کنار آنها به تربیت و تعالی نسل آینده کمک کنیم.

عاملی جامعه، خانواده و مدرسه را سه ضلع اصلی اصول و مبانی تربیتی و تحقق نظام تعلیم و تربیت شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: باید در مسیر توسعه و پیشرفت قدر این ذخایر ارزشمند را بدانیم و در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان تلاشی جدی‌تر انجام شود.

وی به نقش و جایگاه کارگران در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و ادامه داد: کارگران عنصر اصلی در تحقق این شعار هستند و باید به تقدس کار و درآمد حاصل از کار شایسته و کسب روزی حلال بهای بیشتری داده شود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کارگران در حقیقت چرخ‌های توسعه کشور را با تلاش شبانه‌روزی خود می‌چرخانند و باید این نیروها مورد ارزش و تکریم بیشتری قرار گیرند.

عاملی، همچنین هفته عقیدتی، سیاسی سپاه را به تلاشگران گمنام این عرصه تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد ارزشی شکل گرفت تا بهترین نیروها در مسیر تربیت ارزشی و آسمانی قرار گرفته و بتوان تحولات خوبی را در مجموعه سپاه پاسداران و عظمت تحولی آن ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: عقیدتی، سیاسی سپاه در حقیقت کانون اصلی و مرکزیت حرکت تحولی این مجموعه به شمار می‌رود و باید مخلص‌ترین نیروها در این نهاد به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم