Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:54:40 GMT

تصمیمی برای تغییر شهردار یکه سعود نداریم

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۶۷۱۳

تصمیمی برای تغییر شهردار یکه سعود نداریم

آخوند خال‌محمددرخشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رازوجرگلان اظهار کرد: تصمیمی برای تغییر شهردار نداریم، یکه سعود یک سال که شهر شده و حدود ۱٠ ماه است که شهردار دارد.

وی گفت: تغییر شهردار زودهنگام به ضرر شهر است و در شهردار فعلی نیز نقطه ضعفی ندیدم چون شبانه‌روز در حال فعالیت است.

عضو منتخب شورای اسلامی بخش جرگلان، تصریح کرد: پیش از این، ۴ گزینه را معرفی کردیم و موافقت نشد و شهردار فعلی گزینه پنجم بود که همین امر کارهای شهر را دو سه ماه عقب انداخت و حالا نیز اگر به فکر تغییر باشیم امور شهر چند ماه عقب می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هنوز جلسه‌ای رسمی میان اعضای شورا برگزار نشده افزود: از مرداد ماه کار شورا به صورت رسمی شروع می‌شود اما از همین الان می‌توانم بگویم که اعضا اتحاد و همفکری بسیاری بالایی بایک‌دیگر دارند.

آخوند درخشان در خصوص کارهای انجام شده در طی این یکسال، بیان کرد: فعالیت‌های در دست اقدام در حوزه عمرانی، آبادانی و زیرساختی شهر یکه سعود از جمله احداث دو پارک و بوستان، ساخت ساختمان آتش نشانی، احداث خانه فرهنگ، پیاده رو سازی، سنگ فرش کردن پیاده روها، عقب نشینی و بازگشایی خیابان ها است که تاکنون حدود ۸۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی افزود: همچنین برای پیشرفت و آبادانی این شهر به فکر جذب سرمایه گذار هستیم تا بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

این عضو منتخب شورا تأکید کرد: یکی از اولویت‌های شورای این دوره، پیگیری برای برداشتن سه نقطه حادثه خیز این شهر بوده که برای جان مردم خطرناک‌ است و همچنین آبرسانی به اهالی این شهر که مشکل آب شرب دارند؛ به عنوان مثال در محله یکه سعود پایین، یعنی کلاته محمدی ۲۰ سال اب نداشتند که تازه آبرسانی شد.

وی برنامه‌های بعدی شورا را پیگیری سالن ورزشی که پنج سال از کلنگ زنی آن میگذرد، گازرسانی به بیش از ۱۲۰ خانوار از اهالی که البته بیش از ۱۲٠ خانوار بدون گاز و همچنین پیگیری برای برق رسانی به یکی از کلاته‌ها دانست و این موارد را درحال پیگیری و مطالبه از مسوولان عنوان کرد.

انتهای پیام /ر

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار یکه سعود شورای شهر شهر اسلامی یکه سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم

نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا، مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در سالن جلسات اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

تهیه کننده سریال درباره شکایت حسین صفامنش، خواننده کرمانشاهی گفت: شکایت آقای صفامنش، ربطی به آقای آقاخانی ندارد. در یک دوره‌ای در همین سریال از ترانه «شیرین شیرینِ» استفاده کردیم که خواننده‌اش تماس گرفت و تشکر کرد. ما استفاده کوتاهی از ترانه آقای صفامنش کردیم. تصور این که چنین شکایتی می‌شود را نداشتیم.

فرجی با تاکید بر این‌که نافی مالکیت ایشان نیستیم اظهار کرد: فکر می‌کردیم آقای صفامنش از ما تشکر می‌کند. پخش این موسیقی در سکانس کولبرها باعث معرفی آن ترانه شد. با این حال اگر راهی برای جبران باشد اقدام می‌کنم. در فصل‌های قبلی در خدمت ایشان بودیم. ایشان از خواننده های خوب کشور هستند.

نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شدوی درباره ادامه‌یافتن این سریال بیان کرد: آقای آقاخانی پستی گذاشتند که «نون‌خ۵» ادامه پیدا نمی‌کند. فعلا تصمیمی بر ادامه‌اش نداریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تهیه‌کننده «نون‌خ۵» درباره مصدومیت کارگردان سریال ادامه داد: نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شد. ولی الان هم سلامت هستند و به خاطر سفر نیامدند.

وی افزود: امسال «نون‌خ۵» از سال گذشته بیننده بیشتری داشت. خوشبختانه به ما اجازه دادند به قومیت بلوچ بپردازیم. دو خط قرمز مهم سازمان مسایل مذهبی و قومیت هاست که باید مراقبت شود اهانت و تضعیف صورت نگیرد. به ما اجازه دادند به قوم بلوچ بپردازیم که این نکته باعث جذابیت شد. رییس سازمان صداوسیما اجازه دادند به کولبرها بپردازیم. مردم می‌گفتند این کار در عین کمدی بودن درد مردم را هم بیان می‌کند.

فرجی تاکید کرد: پرداختن به قومیت‌ها این قدر حساسیت دارد که معمولاً برنامه‌سازان به سراغش نمی‌روند. خط قرمزها زیاد است و هر برداشتی ممکن است کار را دچار مشکل کند. اما قومیت‌ها جذاب هستند.

گواهینامه پایه ۲ نداشتم

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک نیز در بخش دیگری از نشست گفت: فصل۵ برای من چالش برانگیز بود. رانندگی با مینی‌بوس گواهینامه پایه ۲ می‌خواست که من نداشتم. دوستان بازیگر جان‌شان را دست من سپرده بودند.

وی افزود: داستان خیلی پستی و بلندی داشت. ما از چابهار وارد فضای کوهستانی شدیم. در ادامه گوشه‌ای از زحمت کولبران را به تصویر کشیدیم. امیدوارم لبخند را بر لب مردم آورده باشم. مردم در تماس‌هایشان درخواست فصل بعدی را داشتند. خانم بارداری تماس گرفت و گفت فصل بعدی را بسازید تا فرزند من تماشا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است