Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:49:58 GMT

عملیات فرهاد برای حذف کیلوهای اضافه شیخ

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۷۰۵۶

عملیات فرهاد برای حذف کیلوهای اضافه شیخ

فرهاد مجیدی برنامه های ویژه‌ای را برای رسیدن شیخ دیاباته به شرایط جسمانی ایده‌آل در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال بعد از حدود یکماه دوری از تمرینات بالاخره به ایران برگشت و چند روزی است کارش را با آبی های پایتخت از سر گرفته است. دیاباته اما با توجه به دوری بلند مدت از تمرینات و مسابقات از نظر جسمانی شرایط خوبی ندارد و حتی در تصاویری که از او منتشر شده نیز مشخص است که کمی وزنش اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این شرایط فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شیخ دیاباته را به مربی بدنساز استقلال و همچنین سایر همکارانش سپرده تا بتوانند وضعیت جسمانی او را بهبود ببخشند.


دیاباته فعلا در لیست بازی های استقلال قرار نمی‌گیرد و با وضعیتی که دارد بعید است مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر هم به میدان برود. مجیدی قصد دارد دیاباته را برای دربی پایتخت در یک چهارم نهایی جام حذفی به شرایط بدنی خوب برساند و به همین خاطر از همکارانش خواسته تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا این بازیکن برای بازی با پرسپولیس آماده شود.


بی تردید دیاباته خودش هم انگیزه زیادی برای مسابقه با پرسپولیس دارد و اگرچه هنوز از نظر مالی و قراردادی دلخوری هایش پابرجا است و این را به گوش مسئولان هم رسانده اما او خودش هم تلاش خواهد کرد تا به زودی وضعیت بدنی اش بهتر شود وبتواند با عملکرد خوب تیمش را همراهی کند.

دیاباته فرهاد مجیدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیاباته فرهاد مجیدی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟