Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و ۱۶ فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ جمعه ۱۱ تیرماه_ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان ۳۴۲ نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان ۱۶ مورد فوتی ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۶۵۸ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تعداد کل موارد فوت ناشی از کرونا در استان سیستان و بلوچستان به یک هزار و ۶۲۵ نفر رسیده، تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس، در صورت مشاهده علائم اولیه بیماری، جهت تشخیص به موقع بیماری، نیاز است افراد به نزدیک‌ترین مرکز غربالگری سرپایی کرونا در محل سکونتشان مراجعه کنند.

کد خبر 504521

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا کرونا در ایران آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آخرین آمار کرونا آمار کرونا سيستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان کرونای هندی در سیستان و بلوچستان کرونا در سیستان و بلوچستان کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان زاهدان وضعیت کرونا در زاهدان کرونا در زاهدان کرونای انگلیسی در زاهدان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان سیستان و بلوچستان ۲۴ ساعت گذشته بیماران بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان