Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

طی روزهای گذشته ویدیویی از «محمدحسین کنعانی زادگان» مدافع پرسپولیس سوار بر خودروی شخصی خود منتشر شد که او در این کلیپ از الفاظ نامناسبی استفاده می کند.

«احمد مددی» مدیر عامل باشگاه استقلال تهران با تایید این خبر اظهار داشت: باشگاه استقلال از این بازیکن هتاک در دادسرای فرهنگ و رسانه، کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی اعلام جرم و شکایت می‌کند و به هیچ وجه از حقوق حقه هواداران خود در این ماجرا عقب نشینی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین‌کنعانی‌زادگان یکی از بازیکنان اصلی ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران است که سابقه حضور کوتاه در استقلال را نیز در کارنامه دارد.

وی در یکسال گذشته نیز به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

کنعانی‌زادگان با آن ادبیات چگونه پیراهن تیم ملی را می‌پوشد؟

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به هتاکی یکی از بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی گفت: مدافع سرخپوشان پایتخت با این ادبیات چگونه پیراهن تیم ملی را می‌پوشد؟

«احمد مددی» با انتقاد از رفتارهای دوگانه داوران در این هفته فوتبال لیگ برتر ایران اظهار داشت: ما به انتخاب داوران بازی تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک اعتراض کردیم اما رسیدگی نشد و در جریان بازی هم شاهد عملکرد ضعیف تیم داوری این دیدار بودیم. او گل سالم ما را آفساید گرفت و در پاسخ به اعتراض فرهاد مجیدی سرمربی تیم به وی کارت زرد نشان داد.

وی برخورد متفاوت داوران با سرمربیان استقلال و پرسپولیس را نمونه رفتار دوگانه در فوتبال ایران دانست و عنوان کرد: مجیدی بابت یک اعتراض مودبانه با کارت زرد جریمه شود و یحیی گل‌محمدی هم بابت آن رفتار فقط یک کارت زرد بگیرد، نمونه آن رفتار دوگانه است که به آن اشاره کردم. زمانی که خطای واضح بر روی بازیکن گل‌گهر رخ داد و داور آن را بیرون از محوطه اعلام کرد داور چهارم می‌گوید خطا در داخل محوطه بوده که گل‌محمدی با فریادهایش بر سر داور مانع از تغییر نظر داور شد. اگر این اعتراضات از سوی مجیدی صورت می گرفت نه تنها از بازی اخراج می‌شد بلکه ممکن بود او به کمیته انظباتی نیز احضار شود.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: این رفتارهای دوگانه و متناقض صدای بسیاری از تیم‌ها را درآورده و باید واقعا فکری در این رابطه شود. بی تردید با تبعیض و رفتارهای دوگانه نه تنها تنور لیگ داغ نمی‌شود بلکه موجودیت لیگ برتر و رقابت واقعی در آن زیر سوال می‌رود.

مددی در پایان درباره شکایت باشگاه استقلال از کنعانی‌زادگان، گفت: متاسفانه ادبیات استفاده شده از این بازیکن هتاک در آن کلیپ، نشان دهنده مسائل زیادی است. اول اینکه برای من سوال است که این بازیکن که یک سالی را هم در استقلال بوده و نان و نمک این باشگاه را خورده، چطور آنقدر راحت هتاکی کرده و آیا چنین بازیکنی اصلا استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فوتبال ایران را دارد؟ بدون شک باشگاه استقلال روز شنبه از این بازیکن در سه نهاد کمیته اخلاق، انضباطی و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس استقلال باشگاه استقلال کنعانی زادگان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند