Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گناوه اظهار داشت: پیش از تغییرات در کمیته فوتبال ساحلی، متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای این کمیته فوتبال در فدراسیون فوتبال نداشتیم و تمام امورات ختم به برنامه‌های تیم ملی مانند اردو تیم ملی، انتخابی تیم ملی، اعزام به خارج از کشور می‌شد.

رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: کمیته فوتبال ساحلی پیش از این بدون داشتن کوچکترین اطلاعات و آمار از وضعیت استان‌ها در فوتبال ساحلی کشور مانند اطلاعات داوران، مربیان، استعدادها در کشور و به شکل خیلی ابتدایی اداره می‌شد و متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای استان‌ها مانند استعدادیابی و بازی های بین استانی و تورنمنتی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، ما برنامه‌های خوبی برای مربیان، داوران، استعدادیابی در چند نقطه کشور، گردهمایی مسؤولین فوتبال ساحلی کشور در پیش خواهیم داشت.

این مقام مسؤول تصریح کرد: گردآوری اطلاعات و آنالیز آماری از فوتبال ساحلی کشور را به زودی انجام خواهیم داد تا بدانیم در چه نقطه‌ای  قرار داریم و باید به کجا برسیم؛ قطعا به آینده فوتبال ساحلی کشور خوشبین هستیم.

محتشم گفت: یکی از مباحث اصلی ما مدارس فوتبال ساحلی در سطح کشور است که متاسفانه هیچ آماری از آن در کمیته فوتبال ساحلی وجود ندارد، قطعا این قول را من به جامعه فوتبال ساحلی کشور می‌دهم که تمام این اطلاعات و آمار را ما جمع‌آوری کنیم و علاوه بر آن برنامه‌ریزی برای مدارس فوتبال، استعدادیابی از بازیکنان مستعد و تیم ملی هرچه بهتر و منسجم‌تر انجام شود.

رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال کشور بیان کرد: ما با رویکردی متفاوت در سه نقطه از کشور استعدادیابی برای شناسایی پتانسیل‌ها و استعدادها را خواهیم داشت و تمامی استان‌ها را مکلف کرده ایم، حداقل در مرکز استان مدرسه فوتبال ساحلی داشته باشند.

وی توضیح داد: البته استان‌هایی که ساحلی هستند هر شهرستان آن باید یک مدرسه فوتبال ساحلی داشته باشد تا بتوانیم به یک تناسبی در این دوره چهارساله برسیم و به اهداف میان مدتمان دست پیدا کنیم.

محتشم در خصوص وقفه چندساله در لیگ فوتبال ساحلی بانوان و شروع مجدد این لیگ نیز عنوان کرد: ما کار برنامه‌ریزی را آغاز کردیم و حدود یک ماه آینده اطلاعیه را برای شروع کار فوتبال ساحلی بانوان ارسال خواهیم کرد البته در ابتدا لیگ برتر و سپس به سراغ باقی بخش‌ها خواهیم رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گناوه کمیته فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی کشور استان ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی