Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری النشره، «طارق البیطار» بازپرس پرونده انفجار بیروت لبنان با ارسال نامه‌ای از پارلمان این کشور خواست مصونیت قضایی «علی حسن خلیل» وزیر دارایی سابق، «غازی زعتیر»، وزیر کار سابق و «نهاد المشنوق» وزیر کشور سابق لبنان را لغو کنند تا مجامع قضایی این کشور بتوانند در خصوص انفجار از آن‌ها بازجویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البیطار با ارسال نامه‌ای دیگر به کانون وکلای لبنان در طرابلس از این وکلا خواست تا از «یوسف فنیانوس»، وزیر کار پیشین لبنان در خصوص اهمال و سهل‌انگاری و دست داشتن در کشته‌شدن مردم بازجویی کنند.

روز ۴ اوت ۲۰۲۰ (۱۴ مرداد ۱۳۹۹) یک انفجار بزرگ در بندر بیروت، پایتخت لبنان رخ داد و ساختمان‌های زیادی در منطقه اشرفیه را تخریب کرد. موج ناشی از انفجار باعث وارد شدن خسارات گسترده به ساختمان‌های اطراف محل انفجار شد. این انفجار به قدری قدرتمند بود که باعث کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر و زخمی شدن حدود ۷۰۰۰ نفر و مفقود شدن بیش از ۱۱۰ نفر شد.

علت انفجار ذخیره ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم بود که به مدت شش سال در گمرک بندر بیروت بدون ایمنی کافی نگهداری شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار بیروت مصونیت قضایی تحولات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی به دعوت وزیر دفاع قزاقستان به این کشور رفته تا در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو پیمان شانگهای شرکت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی