Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» در خطبه‌های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: هدف آمریکا از فرسایشی کردن مذاکرات برجام این است تا با پیدا کردن موادی از برجام، بهتر بتواند به داخل ایران نفوذ کند و محدودیت برجام را به زمان نامحدود تبدیل کند.

وی پیوند زدن برجام هسته‌ای به برجام موشکی و منطقه‌ای در قالب یک بند الحاقی یا توافق موازی را از دیگر اهداف آمریکا در مذاکرات برجام برشمرد و افزود: این در حالیست که هیات تطبیقی که از دولت و مجلس تشکیل شده، این مذاکرات را رصد می‌کند و جمهوری اسلامی بر تصمیم راهبردی که توسط دولت و مجلس گرفته شده، مصمم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی به عنوان یک شخصیت انقلابی تمام عیار و الگوی انقلابی‌گری و همچنین نقش مهم او در معماری دادگستری اسلامی، در عین حال حرکت جهادی در قوه قضائیه، اعتمادسازی و افزایش سرمایه اجتماعی را از نقاط قوت و کلیدی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دستگاه قضایی عنوان کردند.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: طبق فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این مدت کوتاه با حرکت جهادی و شبانه‌روزی موجب دوچندان شدن اعتماد مردم به قوه قضائیه و افزایش امید مردم به این قوه شد و سرمایه اجتماعی نظام نیز به دنبال آن ارتقا پیدا کرد.

وی همچنین به انتخاب شایسته و اصلح حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: روحیه انقلابی‌گری و جهادی، شخصیت موثر و قضاوت اثرگذار و همچنین تفکرات وی همان تفکر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است که سند تحول این قوه را با همان تجربه و تعهد ادامه خواهد داد.

خطیب جمعه ملایر انتخابات ۲۸ خرداد را نیز پیروزی ملت ایران و خلق حماسه‌ای مردمی دانست و افزود: ملت ایران در شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی، برنامه‌ریزی چند ماهه دنیای استکبار را بر هم زدند و به عنوان برندگان اصلی انتخابات، شکست و ناکامی را نصیب دشمنان ایران و عناصر وابسته به آنان کردند.

حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه‌های خود به هفته افشای حقوق بشری آمریکا اشاره کرد و افزود: اینکه امروز آمریکا به عنوان بزرگترین ناقضان حقوق بشر، مدعی حقوق بشر شده، این جزء تلخ‌ترین طنزهای تاریخ است.

امام جمعه ملایر کودتای ۲۸ تیر، کاپیتولاسیون، تاسیس سازمان ساواک، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران، ترور شهید سردار سلیمانی، شهادت آیت الله صدوقی را از جمله هزاران جنایت آمریکا علیه ایران عنوان و بیان کرد: قبل از انقلاب و بعد از انقلاب با گذشت ۴۳ سال از عمل انقلاب اسلامی با اعمال تحریم‌ها، تهدیدها و تحمیل جنگ هشت ساله، جزء پرونده قطور جنایت آمریکا علیه ایران است که همه ناقض حقوق بشر است.

حجت الاسلام برقراری همچنین به تزریق واکسن ایرانی کوو برکت توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آستین بالا زدن رهبری برای واکسن ایرانی، در حقیقت بالا زدن آستین همت دانشمندان و قدرت نظام اسلامی و سیلی محکمی به دهن آمریکا و نوچه‌های آنان بود که نشان داد ملت ایران تحریم‌بردار نیست.

حجت الاسلام برقراری همچنین ائمه جماعات، هیات امناء و خادمان مساجد درخواست کرد: صدای اذان صبح در کوچه پس کوچه‌های شهر پخش شود تا مردم با صدای اذان برای اقامه نماز صبح بیدار شوند.

برچسب‌ها برجام همدان مقام معظم رهبری ملایر ستاد اقامه نماز کشور ایالات متحده آمریکا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام همدان مقام معظم رهبری برجام همدان مقام معظم رهبری ملایر ستاد اقامه نماز کشور ایالات متحده آمریکا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حجت الاسلام برقراری رهبر معظم انقلاب جمعه ملایر قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد