Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@23:49:26 GMT

انتقال تامی آبراهام به استون ویلا محتمل نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۷۴۰۲

مهاجم جوان آبی ها احتمالا در این تیم خواهد ماند.

تامی آبراهام، مهاجم 23 ساله و انگلیسی باشگاه چلسی از زمان انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی آبی ها، جایگاهش را در ترکیب این تیم از دست داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از Gregg Evans از اتلتیک، تامی آبراهام از شرایط خود در چلسی راضی نیست و سران این باشگاه نیز مشکلی با فروش او ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استون ویلا علاقه زیادی به جذب او دارد اما چلسی مبلغ فروش این مهاجم انگلیسی را 40 میلیون پوند تعیین کرده است و استون ویلا قادر به پرداخت چنین مبلغی برای جذب او نیست. بنابراین جدایی آبراهام از چلسی و پیوستن او به استون ویلا بسیار بعید است. تامی آبراهام تا سال 2023 با چلسی قرارداد دارد.

اخبار داغ 

این خانم بازیگر های ایرانی چقدر زشت شدند !+ عکس تعداد برگه های رای را با علی دایی بشمارید! / نتایج تیم منتخب قرن (13) استوری های کنایه آمیز بازیکنان استقلال حامد لک پاسخ استوری رشید مظاهری را داد تونی کروس از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد شوخی باشگاه کوموی ایتالیا با لیونل مسی: به خانه برگرد لئو!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تامی آبراهام استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس

سیستم کمک داور ویدیویی یکی از برترین لحظات چلسی در فصل جاری را از آن‌ها پس گرفت.

طرفداری | پوچتینو و بازیکنانش از رد شدن گل سوم چلسی عصبانی هستند. 

شب عجیب و تماشایی ویلا پارک در بازی استون ویلا و چلسی با صحنه جنجالی در واپسین دقایق همراه شد. در حالی که چلسی با ثبت کامبک فوق‌العاده شکست 2-0 را جبران کرده بود، داوران بازی گل اکسل دیساسی را مردود اعلام کردند. کریس کاوانا در اتاق VAR از کریگ پاوسون درخواست کرد شخصا برای بررسی صحنه گل سوم چلسی وارد عمل شود. پاوسون به سراغ مانیتور VAR رفت و خطای بادیاشیل را در داخل محوطه تشخیص داد. پس از این صحنه، مائوریسیو پوچتینو که به شدت شوکه و ناراحت بود، مطابق لب‌خوانی‌های رسانه‌ای در واکنش گفت:

این دیگه چه کوفتیه؟

حالات چهره پوچتینو پس از مردود شدن گل سوم تیمش 

 

اعتراض نونی مادوئکه در پایان بازی  پاوسون به سرعت خطای مدافع چلسی را تشخیص داد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا