Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:50:25 GMT

سقوط هواپیمای آمریکایی در نزدیکی سواحل هاوایی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۷۴۲۱

سقوط هواپیمای آمریکایی در نزدیکی سواحل هاوایی

رسانه‌های آمریکایی به نقل از مراجع رسمی گزارش دادند که یک فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۳۷ در نزدیکی سواحل هاوایی به اقیانوس آرام سقوط کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتد پرس، اداره حمل‌ونقل ایالات هاوایی روز جمعه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای باری بوئینگ 737 با دو سرنشین حوالی ساعت 1:45 بامداد به وقت محلی در فاصله 3 کیلومتری فرودگاه کالووا در ایالات هاوایی به اقیانوس آرام سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های محلی در ایالت هاوایی گزارش داده‌اند که در پی سقوط این هواپیمای باری نیروهای گارد ساحلی آمریکا و اداره آتش‌نشانی شهر هونولولو (مرکز ایالت هاوایی) به محل سقوط هواپیما اعزام شده‌اند.

هنوز درباره چگونگی سقوط هواپیمای مذکور و سرنوشت سرنشینان آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

انتهای پیام/.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد

تیمی که در ماه اکتبر در رتبه ششم قرار داشت، با یک سومدیریت بزرگ سقوط کرد. 

طرفداری | با همراهی ویژه مالکان آمریکایی، بیرمنگام که کاندید حضور در لیگ برتر بود، به لیگ وان سقوط کرد. 

با وجود پیروزی 1-0 مقابل نوریچ، بیرمنگام سیتی برای بقا در چمپیونشیپ دو امتیاز کم آورد تا به همراه هادرزفیلد و روترهام راهی دسته سوم (لیگ وان) شود. بیرمنگام در ماه اکتبر در رتبه ششم و منطقه پلی‌آف چمپیونشیپ حضور داشت اما با تصمیم عجیب مالکان آمریکایی، جان یوستس شغلش را از دست داد. آن‌ها در ادامه به سراغ وین رونی رفتند تا ستاره سابق فوتبال انگلیس طی 15 بازی تنها 2 برد کسب کند. اتفاق جالب در مورد اتفاقات این باشگاه، نقش مهم سرمربی اخراجی آن‌ها در سقوط بیرمنگام است. جان یوستس که هدایت بلکبرن را برعهده گرفته بود، با پیروزی 2-0 مقابل لسترسیتیِ قهرمان، تیمش را از سقوط نجات داد. 

تام واگنر، مالک آمریکایی بیرمنگام با الهام از سریال پیکی بلایندرز، نام شرکتش را «Shelby Companies Limited» انتخاب کرده بود. او کمتر از یک سال پیش با همراهی تام بریدی، اسطوره NFL، حدود 45% از سهام بیرمنگام را خریداری کرد تا این تیم تاریخی فصل آینده در سطح سوم فوتبال انگلیس حضور داشته باشد. 

تام بریدی به عنوان سرمایه‌گذار در بیرمنگام شاهد نحوه اخراج جان یوستس بود حضور تام واگنر در ورزشگاه بیرمنگام 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)