Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:02:19 GMT

پیمان بابایی به بازی استقلال می رسد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۷۴۶۵

پیمان بابایی به بازی استقلال می رسد

پیمان بابایی مهاجم تراکتور که نزدیک به 40 روز پیش دچار مصدومیت شده بود، می تواند تیمش را در بازی با استقلال همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و تراکتور روز سه شنبه در دیداری حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. تبریزی ها که پس از تغییرات در کادرفنی تیمشان باید یک نبرد بزرگ را مقابل شاگردان مجیدی برگزار کنند، می توانند از مهاجم تیمشان بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیمان بابایی مهاجم تراکتور که در نقل و انتقالات زمستانی از ماشین سازی به این تیم پیوسته بود، در دقیقه 20 جدال فولاد و تراکتور بود که دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد که رسول خطیبی سرمربی وقت تراکتور مجبور شد خیلی زود به سراغ انجام تعویض‌های خود برود و محمد خرم‌الحسینی را به جای بابایی به میدان فرستاد.


در بررسی های اولیه در اهواز، پارگی همسترینگ و دوری چند ماهه از میادین برای او پیش بینی شد اما با صادر شدن جواب MRI مشخص شد که پیمان بابایی برای رفع مصدومیت خود نیاز به 6 هفته استراحت داشت.


بابایی حالا که دوران نقاهتش را به مدت 40 روز پشت سر گذاشته است، روز گذشته یکبار دیگر آزمایش MRI داد و مشخص شد او از بند آسیب دیدگی رهایی یافته و می تواند با حضور در تمرینات تراکتور، در صورت صلاحدید کادرفنی مقابل استقلال بازی کند.


این بازیکن که با درخشش در ماشین سازی و به ثمر رساندن 6 گل، توجه کادرفنی وقت تراکتور را به خودش جلب کرد، در 13 دیداری که در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای قرمزپوشان تبریزی به میدان رفته، موفق به گلزنی نشده است.

پیمان بابایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیمان بابایی پیمان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟

همشهری آنلاین- هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با انجام ۷ بازی به پایان می‌رسد. این هفته از رقابت‌ها عصر روز گذشته با مسابقه دو تیم پیکان و شمس‌آذر در شهر قزروین آغاز شد و امروز با انجام سایر بازی‌ها به پایان می‌رسد تا تنها ۵ هفته دیگر به پایان بیست‌وسومین دوره لیگ برتر باقی بماند. دو تیم صدرنشین امروز بازی‌های بسیار سختی در پیش دارند که امتیازات آن نقش بسیار مهمی در تعیین قهرمان ایفا خواهد کرد.

تراکتوراستقلال

صدرنشین جدول رده‌بندی امروز از ساعت ۱۷ در شهر تبریز مقابل تراکتور قرار می‌گیرد. این مسابقه‌ای است که بیش از استقلالی‌ها برای رقیب آنها یعنی پرسپولیس اهمیت دارد و سرخپوشان هفته‌هاست منتظر موعد این بازی هستند تا شاید تراکتور بتواند در خانه خودش تیم نکونام را متوقف کند. در شرایطی که تیم نکونام به هر تیمی امتیاز نمی‌دهد، تمام امید پرسپولیسی‌ها به این است که تراکتور بتواند از این تیم امتیاز بگیرد تا سرخپوشان در صورت شکست سپاهان به صدر جدول برسند. این در حالی است که شرایط تراکتور در روزهای اخیر اصلا ثبات نداشته و سرخپوشان تبریزی بعد از رفتن پاکو خمس هنوز نتوانسته‌اند با یک سرمربی خوب و باتجربه به توافق برسند. هدایت فنی تیم فعلا در اختیار حمید مطهری است و او در اولین گام توانسته با حذف ذوب‌آهن در جام حذفی تراکتور را یک گام به پیش ببرد. جدال با استقلال، یک چالش بسیار سخت و بزرگ برای حمید مطهری است و در شرایطی که مشکلات یحیی گل‌محمدی برای حضور روی نیمکت تراکتور حل نشده، پیروزی احتمالی بر استقلال می‌تواند حمید مطهری را به گزینه‌ای جدی برای سرمربیگری در تبریز بدل کند. استقلال امشب سیدحسین حسینی را به‌خاطر محرومیت در اختیار ندارد و به‌جای این بازیکن خالدآبادی از دروازه آبی‌ها محافظت خواهد کرد.

پرسپولیس – سپاهان

پرسپولیس ۶ فصل است نتوانسته در خلانه خودش و در ورزشگاه آزادی بر سپاهان پیروز شود اما اگر چشم به قهرمانی در لیگ امسال دارد باید این طلسم را بشکند و بر سپاهان پیروز شود. بازی رفت این دو تیم در اصفهان و در روزهایی که یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشست با یک گل به سود سپاهان تمام شد و تک‌گل بازی را رضا اسدی زد که امروز به‌دلیل مصدومیت شانس چندانی برای بازی کردن ندارد. پرسپولیس با اختلاف یک امتیاز پشت سر استقلال قرار دارد و امروز یکی از آخرین فرصت‌های این تیم برای جبران عقب‌ماندگی است. البته دانیال اسماعیلی‌فر محروم است و عالیشاه و بیرانوند هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند و مشخص نیست چقدر شانس بازی کردن دارند. پرسپولیس با اوسمار ویرا در بخش هجومی تیم قابلی است و معمولا با اورونوف و ترابی و آل‌کثیر مشکلی برای گلزنی ندارد. اما خط دفاعی این تیم در تقابل با آلومینیوم بسیار شکننده نشان داد و هواداران را برای تقابل حساس با خط حمله قدرتمند سپاهان حسابی ترساند.

هوادار – صنعت‌نفت آبادان

مسعود شجاعی که نتایج خوبی با هوادار گرفته، این هفته به تیمی رسیده که زمانی به عنوان بازیکن در آن حضور داشت. شجاعی با ستاره احیاشده‌ای به نام داریوش شجاعیان امروز به مصاف نفت آبادان می‌رود که تقریبا ستاره درخشانی ندارد و معلوم نیست برای فرار از سقوط به کدام ستاره دل بسته است.

مس رفسنجان – گل‌گهر

دربی استان کرمان، امسال به مصاف دو تیم تبدیل شده که فوتبال را خوب و زیبا بازی می‌کنند و می‌توان از آنها توقع یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز داشت. فصل گذشته هدایت این دو تیم بر عهده محمد ربیعی و امیر قلعه‌نویی بود اما امسال محرم نویدکیا و اوزونیدیس به مصاف هم می‌روند که جدال آنها قطعا دیدنی خواهد بود. گل‌گهر اخیرا زیاد باخته اما مس با نویدکیا هنوز هیچ شکستی نداشته است.

ذوب‌آهن – نساجی

نساجی بالاخره هفته گذشته برد تا هواداران به سرنوشت این تیم با ساکت الهامی امیدوار شوند. قائمشهری‌ها تراکتور را بردند و به این بازی رسیدند و جالب این است که ذوب‌آهن هم قبل از این مسابقه آخرین بازی‌اش با تراکتور بوده است. ذوبی‌ها در حالی با ضربات پنالتی به تراکتور باختند و حذف شددند که یک هفته قبل‌تر همین تیم را با ۴ گل در لیگ برتر برده بودند.

استقلال خوزستان – ملوان

استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول گل‌های زیادی بعد از دقیقه ۹۰ خورد و بازی‌های زیادی رادر آن دقایق از دست داد. اما این روزها این تیم کاملا برعکس عمل می‌کند و بعد از دقیقه ۹۰ تازه بر حریفانش غالب می‌شود. این تیم امشب به دنبال امتیاز گرفتن از ملوان و فرار از منطقه قرمز سقوط است.

آلومینیوم – فولاد

هر چقدر اوضاع فولاد خراب است و به سختی امتیاز می‌گیرد، شرایط آلومینیوم عالی است و بردن پرسپولیس در جام حذفی به این تیم روحیه داده است. مجتبی حسینی امشب می‌تواند فولاد و ویسی را به منطقه سقوط نزدیک‌تر کند.

کد خبر 848535 برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟