Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@16:29:46 GMT

جدول نهایی جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۷۶۲۸

جدول نهایی جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ به نقل  از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، اجراهای بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرا در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی از امروز جمعه ۱۱ تیر آغاز می شود.  

این اجراها که تا شنبه ۱۹ تیر ماه ادامه خواهد داشت، در تالار مولوی (سالن اصلی‌ و سالن‌ کوچک)، تماشاخانه‌ ایرانشهر (سالن‌ استاد سمندریان)، خانه‌ هنرمندان‌ ایران (سالن‌ استاد انتظامی)، عمارت نوفل‌لوشاتو و عمارت روبرو و همچنین محوطه های عمومی میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)، ترجمه (جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها در حال برگزاری است.

برنامه روز اول اجرای دو بخش جشنواره تئاتر دانشگاهی 

برنامه روز اول اجرای دو بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی اعلام شد.

در اولین روز از اجرای بخش صحنه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی امروز (جمعه ۱۱ تیر) نمایش‌های «ریچارد سوم» به کارگردانی مهدی بختیاری در سالن اصلی تالار مولوی در سانس‌های ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰، «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی در سالن کوچک تالار مولوی از ساعت ۱۷:۳۰ و «پایین سمت» به کارگردانی هادی محرابی در سانس‌های ۱۶:۰۰ و ۱۷:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شوند.

در این روز از جشنواره همچنین نمایش «همانند» به کارگردانی فرزانه جعفرنیا از ساعت ۲۱:۰۰ در پلتفرم عمارت رو به رو در بخش تجربه های اجرا میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.  

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)، ترجمه (جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها ۱۱ تا ۱۹ تیر ماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

اسماعیل والی کد خبر: 1101559 برچسب‌ها تئاتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تئاتر وزارت علوم تحقیقات و فناوری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی تجربه های اجرا جایزه دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود