Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در بازی سه شنبه با تراکتور حداقل سه غایب سرشناس دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در بازی استقلال و تراکتور فرشید اسماعیلی محروم است و مظاهری هم احتمالا نیمکت نشین می شود چون حسینی چهار بازی است که کلین شیت کرده  و قاعدتا دوباره فیکس می شود.از طرفی تکلیف میلیچ هم مشخص نیست وبعید به نظر می رسد او مقابل شاگردان فیروز کریمی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ مدتهاست که در ترکیب استقلال بازی نمی کند وبا باشگاه اختلاف مالی دارد ولی شیخ دیاباته برای بازی با تراکتور شانس دارد و اگر از نظر بدنی آماده باشد حتی شاید در ترکیب اصلی استقلال هم قرار بگیرد.
استقلال در بازی رفت سه بر یک تراکتور را شکست داد که البته در آن بازی مسعود شجاعی سکان هدایت تراکتوری ها را بر عهده داشت و خودش هم بازی کرد اما دیدار برگشت در حالی برگزار می شود که فیروز کریمی سرمربی تراکتوری هاست.دیدار دو تیم سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیروز کریمی استقلال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان