Web Analytics Made Easy - Statcounter

شباهت های جالبی بین تیم ملی انگلیس امسال و تیم ملی انگلیس 1966 وجود دارد

به گزارش طرفداری، انگلیس از مدعیان قهرمانی یورو 2020 شباهت عجیبی با تیم سال 1966 خود دارد، تیمی که توانست برای اولین بار قهرمان جهان شده و تنها قهرمانی رسمی انگلستان را در تاریخ فوتبال مدرن جهان ثبت کرد.

نقطه اشتراک انگلستان 1966 و انگلستان 2021 در 4 نکته جالب قابل تعریف است:

در جام جهانی 1966 تیم انگلستان در دور گروهی مسابقات صاحب 2 برد و یک مساوی شد و امروز هم تیم انگلستان با 2 برد و یک مساوی از گروهش به عنوان تیم اول مسابقات صعود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در جام جهانی 1966 تیم انگلستان در 4 بازی اول خود برابر حریفان حتی یک گل دریافت نکرده است و امروز هم تیم فوتبال انگلستان در 4 بازی اول خود همین شرایط را دارد. در جام جهانی 1966 تیم انگلستان برابر آلمان 4-2 برنده شد و از آن روز دیگر هیچ وقت تیم ملی انگلستان در دیدارهای حذفی برابر آلمان برنده نشده بود و برای اولین بار بعد از 55 سال تیم انگلستان توانست بار دیگر آلمان را با اختلاف 2 گل با شکست روبرو کند. در جام جهانی 1966 انگلستان یک بازیکن 3 گله به نام راجر هانت بعد از 4 بازی داشت و امروز هم تیم ملی فوتبال انگلستان بعد از انجام 4 بازی یک گلزن 3 گله به نام رحیم استرلینگ دارد.

در هر حال شباهت های جالبی بین انگلیس 1966 و انگلیس 2021 وجود دارد و باید سه شیرها می توانند یورو را کسب کنند یا نه.

اخبار داغ 

این خانم بازیگر های ایرانی چقدر زشت شدند !+ عکس تعداد برگه های رای را با علی دایی بشمارید! / نتایج تیم منتخب قرن (13) استوری های کنایه آمیز بازیکنان استقلال حامد لک پاسخ استوری رشید مظاهری را داد تونی کروس از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد شوخی باشگاه کوموی ایتالیا با لیونل مسی: به خانه برگرد لئو!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی 1966 تیم انگلستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 1 بر 0 خانگی در برابر کریستال پالاس، برای چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس و پنجمین بار در تاریخ فوتبال انگلستان قهرمان شود. ادن هازارد، زننده تک گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت